restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

סיעת חד”ש בכנסת נגד פרסומי זנות

7 ביולי 2016

סיעת חד”ש בכנסת הגישה השבוע הצעת חוק לענישת המדפיסים מודעות לשירותי זנות. יצוין שאל הצעתם של חברי הכנסת איימן עודה, עאידה תומא–סלימאן, דב חנין, יוסף ג’בארין ועבדאללה אב–מערוף; הצטרפו חברי כנסת מסיעות נוספות: נחמן שי, אוסאמה סעדי, יעל גרמן, עמר בר–לב, עבד אל חכים חאג’ יחיא, עליזה לבאי, זהבה גלאון וטלב אבו עראר.

2016-07-06_201812

הפגנה בפתח מערכת הארץבתלאביב, ב-2007, על רקע האשמות בנוגע לפרסום שירותי מין בעיתון (צילום ארכיון: חדש)

בנימוקי להצעת החוק נאמר כי חוק העונשין קובע איסור על פרסום מתן שירותי זנות, אולם הוא אינו אוסר על הכנת הפרסום האמור. “כך קורה שמפרסם הפרסום נענש, אך הגורמים המכינים את הפרסום כמו בתי דפוס ומשרדי פרסום התורמים בעבודתם לביצוע העבירה, אינם נענשים. בתי הדפוס ומשרדי הפרסום ממלאים אחר בקשת הלקוח ומכינים עבורו את הפרסום, למרות שהחוק אוסר על הלקוח לפרסם פרסומים אלו”. לפיכך,מטרת הצעת החוק היא “להעניש את מכין הפרסום על הכנתו ביודעין פרסומים למתן שירותי זנות. קביעת הוראה האוסרת על הכנת הפרסום, ממשיכה ומשתלבת עם ההוראה הקבועה היום בחוק, האוסרת על פעולת הפרסום עצמה”.