restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש: הכיבוש, ההתנחלויות והאינטרסים של ההון הם הגורמים ליצירת הגירעון בתקציב

13 באוגוסט 2019

בחד”ש-הרשימה המשותפת ניתחו את הסיבות שהובילו להעמקת הגרעון בתקציב המדינה. על כך הנסר הבוקר (שלישי) באתר “וויינט”, שפרסם כתבה ובמרכזה: עמדות המפלגות השונות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-22 בשאלת העמקת הגרעון. יצוין שכל המפלגות שמרכיבות את הקואליציה הימנית הנוכחית סירבו להתייחס. הליכוד, מפלגת השלטון בעשור האחרון, לא הסבירה כיצד תטפל בבעיית הגירעון. כך גם ש”ס, שחרטה על דגלה לייצג את “השקופים”, יהדות התורה החרדית וימינה החרד”לית בראשות איילת שקד.

לדברי חד”ש “הממשלה החמיצה במכוון כל ניסיון למיסוי אמיתי של ניצול אוצרות הטבע, נמנעת ממיסוי רווחי עתק ועסוקה בהוצאה חסרת תקדים למפעל הנצחת הכיבוש וההתנחלויות ובהגדלת ההוצאה הצבאית”. ברשימה המשותפת-חד”ש הודיעו שיתנגדו בנחרצות בקיצוץ השירותים החברתיים (בריאות, חינוך, רווחה, דיור וסביבה) במטרה להקטין את הגירעון. הם הוסיפו כי יפעלו לצמצום הגירעון על ידי הטלת מסים על העשירים ביותר בדמות הוספת וריווח מדרגות המס והנהגת מס עזבון על ירושות מיליונרים.

“במצב הנוכחי, הסכנה הנראית לעין אינה בהכרח עלייה באינפלציה, כי הקטנה בהוצאה הממשלתית צפויה להוריד את הביקוש במשק, וכך תביא גם למיתון, לסגירת מפעלים ולעלייה באבטלה”, אמרו ברשימה. הם ציינו כי יעמדו על חיזוק העבודה המאורגנת ועל יצירת מנגנונים שוטפים לעדכון הסכר בהתאם לעליית שאר המחירים במשק.

בחד”ש-הרשימה המשותפת סיכמו: “אנו רואים במדיניות הכיבוש, ההתנחלויות ושמירת האינטרסים של ההון את הגורמים המרכזיים ליצירת הגירעון, מתנגדים לקיצוץ בשירותים הממשלתיים ומתריעים מפני הסכנות בנקיטת צעדים כאלה. אנו קוראים למיסוי גדול יותר של המאיון העליון כדרך לכיסוי הגירעון ותומכים בחיזוק העבודה המאורגנת”.

לידיעה שפורסמה הבוקר באתר “וויינט”:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5564851,00.html