restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה נפגש עם בכיר במשרד החוץ הצרפתי ובירך על ההסכם שהושג בקהיר

13 באוקטובר 2017

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) נפגש אתמול (חמישי) עם בכיר במשרד החוץ הצרפתי ובמהלך השיחה הוא בירך על ההסכם שהושג בקהיר בין הרשות הפלסטינית לבין תנועת החמאס. עודה קיים אתמול שורה של מפגשים בהם הסביר את עמדות חד”ש בשורה ארוכה של נושאים – כולל ההסכם שנחתם בבירת מצרים.

במשרד החוץ הוא נפגש עם ג’רום בונאפון, מנהל מחלקת המזרח התיכון. בשיחה שב עודה ודרש מהרפובליקה הצרפתית להכיר באופן רשמי במדינה הפלסטינית ולנקוט בצעדים מעשיים נגד המשך הכיבוש הישראלי. על כך מסר הבוקר העיתון “אל אתיחאד” היוצא לאור בחיפה.


כמו כן, הוא נאם במסגרת כנס מיוחד שנערך באולם הוועד המרכזי במטה המפלגה הקומוניסטית הצרפתית בכיכר קולונל פביין על פי הזמנת האגודה הצרפתית לסולידריות עם העם הפלסטיני. בכנס לקחו חלק מאות אנשים ולצדו של עודה הופיע העיתונאי הצרפתי הוותיק יליד קהיר אלאן גרש, העומד בראש אגודת העיתונאים המסקרים את המזרח התיכון ואת בצפון אפריקה.

בתום ההרצאה נפגש ח”כ עודה עם ברטרנד הילבורן, הנשיא המכהן של האגודה לסולידריות הצרפתית, עם תאופיק תהאני, נשיא כבוד של האגודה ועם מזכ”ל המפלגה הקומוניסטית הצרפתית פייר לורן. כמו כן, הוא קיים ראיונות ארוכים עם העיתונים “לה מונד” ו”המוניטה” הקומוניסטי. עוד עודה לקח חלק במפגש עם קואליציה למען שלום צודק ובר-קיימא בין הפלסטינים לישראלים, קואליציה המכילה ארבעים ארגוני זכויות אדם.