restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש תוקפת את מארגני עצרת רבין: מוחקים את השלום ומדירים את הערבים

3 בנובמבר 2017

חברי הכנסת של חד”ש תקפו היום (שישי) את מארגנים עצרת לזכרו של יצחק רבין שתתקיים מחר (מוצ”ש) בתל-אביב. לדברי יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה, “רבין נרצח משתי סיבות: הישענותו על חברי הכנסת של חד”ש וצעדיו האמיצים להכרה באש”ף תוך צעידה לעבר הסכם שלום המבוסס על הקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל. שני הזרמים העיקריים היום בישראל מתכחשים לערכים הללו. הימין הוא הניגוד האידאולוגי, והמחנה הציוני, במיוחד תחת הנהגתו של אבי גבאי, מתכחש גם הוא לדרך הזו”.
לדברי ח”כ עודה “גבאי הצהיר כי אין פרטנר פלסטיני, וכי הוא לא רואה שום דבר במשותף עם הרשימה המשותפת, והוא אפילו רב עם ח”כ זוהיר בהלול חבר במחנה הציוני, כי בהלול לא מוכן לחגוג את הצהרת בלפור והוא כבר איים עליו כי לא ישאיר אותו כחבר במפלגה בכנסת הבאה.

“השתתפנו חבריי ואני היום באזכרה כדי לומר כי אדם אחד רצח את רבין, אך המון אנשים עדיין לוחצים על ההדק הפוליטי כדי לרצוח את אפיקי השלום והשוויון.” “דרכו ההיסטורית של רבין מאז הנכבה ועד האינתיפאדה הראשונה היא הדרך המנוגדת לשלום, אך בשנותיו האחרונות הוא לקח החלטות אמיצות והיסטורית, ואלו היו הצעדים שעלו לו בחייו”, הדגיש.

חברו לסיעה, ח”כ דב חנין, הוסיף “הייתי בכיכר ב-4 בנובמבר 1995, בעצרת השלום בה נרצח יצחק רבין. כואב ומכעיס לראות מה שעושים השנה מהעצרת במקום. כי השנה בחרו המארגנים לקיים עצרת עם מסר הפוך לגמרי: אז דיברנו על שלום ישראלי-פלסטיני ועל שותפות עם האזרחים הערבים בישראל. היום המארגנים מוחקים את המילה ‘שלום’ ומדירים את האזרחים הערבים; זו לא דרכנו”.

עוד הדגיש ח”כ חנין “להזמין לנאום בעצרת את מנהיגי המתנחלים, ולהשאיר בחוץ את מנהיגי הציבור הערבי? כך נראית ההחלטה לקיים את העצרת תחת הכותרת ‘אנחנו עם אחד’. פוליטיקה של ‘לא ימין ולא שמאל’ נגמרת בסוף כפוליטיקה של ימין. בלי קריאה לשלום, בלי התייצבות להגנת הדמוקרטיה, בלי דרישה לשוויון לאזרחים הערבים.

את ההיסטוריה לא ניתן למחוק: רבין נרצח בגלל שחתם על הסכמי אוסלו ופתח אופק של שלום עם הפלסטינים. רבין נרצח כי ממשלתו נשענה על תמיכת חברי כנסת ערבים, כי בכנסת היה לו רוב אזרחי, ולאו דווקא רוב יהודי”.

לדברי חנין “רבין נרצח אחרי הסתה שלוחת רסן של מנהיגי המתנחלים והימין, לרבות נתניהו. כיום, כשהשלטון מוביל את ההסתה – דרושה לנו עצרת שונה לגמרי. כשהשלטון רודף את ארגוני זכויות האדם, ומנסה להשתיק את מי שתומכים בשלום ובשוויון, דרושה התייצבות מולו. כמה חבל שהמארגנים בחרו הפעם להצטרף למגמת ההשתקה נגדה צריך למחות. העצרת מתקיימת תחת הכותרת ‘עם אחד’. אבל רבין נרצח כיוון שהבין שבארץ הזו חיים שני עמים, וביניהם צריך לעשות שלום. את זה אסור לשכוח, ואת זה לא ניתן להשכיח”.