restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פרקליט המדינה החזיר למח”ש את תיק חקירת הירי באום אל-חיראן

24 בנובמבר 2017

פרקליט המדינה שי ניצן החזיר את תיק חקירת האירועים באום אל-חיראן למחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) לצורך השלמות חקירה. על פי מח”ש, הסיבה להחזרת התיק היא “מידע חדש” שהתקבל ושחייב אותם לבצע פעולות בדיקה נוספות. בתום הבדיקות, תחזיר מח”ש לניצן את התיק עם חוות דעת מעודכנת. לאחר מכן יחליט ניצן אם להגיש כתבי אישום בתיק. כך נמסר אמש (שלישי) במהדורת החדשות בערוצי 10 ו-11.

AYMAN SHOT

נמסר כי בימים האחרונים גבתה מח”ש עדויות מכמה אנשים שהיו עדים לדיכוי התושבים המקומיים כשמאות שוטרים הגיעו לכפר כדי לאבטח את הריסת חלק מהבתים ביישוב. רכבו של תושב הכפר, יעקוב אבו אל-קיעאן, דרס למוות את השוטר, רס”מ ארז (עמדי) לוי, לאחר שאבו אל-קיעאן מת מאיבוד דם בעקבות ירי השוטרים. מאז המקרה טוענת המשטרה כי הדריסה היתה פיגוע מכוון. השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אף כינה את המורה המנוח “מחבל מדאעש”.

בימים האחרונים פנתה מח”ש לצוותו המשפטי של יו”ר הרשימה המשותפת ח”כ איימן עודה (חד”ש), שהגיש תלונה בעקבות פגיעה מכדור ספוג באותו יום באום אל-חיראן. מח”ש ביקשה מהצוות המשפטי מידע לצורך השלמת החקירה. את מכתב התלונה שלח עודה בינואר באמצעות עו”ד נועה לוי מהוועד נגד עינויים. על פי לוי, “תמוה כי מסמכים, שמות של עדים, תמונות וכדומה שהועברו כבר בינואר, זוכים להתייחסות רק כעת”.

עו”ד נועה לוי, שמייצגת כמה מתלוננים מהתקרית, מסרה ל”הארץ” כי היא סבורה שהבקשה של מח”ש לקבל חומרים שהעבירה בחודש ינואר, מעידה על כך ש”לא התנהלה חקירה בעצם. אם עכשיו באים ואומרים לי ‘התמונות שהעברת לנו לפני שנה הועברו בצורה מטושטשת’, זה היה לפני שנה, אף אחד לא הסתכל על התמונות האלה. העברנו סרטונים, אף אחד לא בדק את הסרטונים האלה“.

באוגוסט הודיעה מח”ש כי סיימה את בדיקת התקרית, שכללה בעיקר גביית עדויות, שחזורים ותוצאות מעבדה בליסטיות. עד כה, השוטרים המעורבים בתקרית הירי באבו אל-קיעאן לא נחקרו תחת אזהרה.