restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מוחמד ברכה בהפגנת האלפים בסחנין: לא יהיה שלום בלי ירושלים המזרחית כבירת המדינה הפלסטינית

16 בדצמבר 2017

אלפי מפגינים צעדו אתמול (שישי) מרחוב השוהדא בסכנין עד לכיכר העירייה בעיר במסגרת מחאה שהוכרזה על ידי ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בשיראל, בעקבות נאומו של הנשיא טראמפ והכרתו בירושלים כבירת ישראל. ההפגנה הייתה הגדולה שנערכה בקרב הציבור הערבי=פלסטיני בישראל מזה שנים ולקחו בה חלק כעשרת אלפים איש ובהשתתפות חברי כנסת מהרשימה המשותפת.

ראש עיריית סכנין, מאזו נאים, אמר בדברים שנשא כי הציבור הערבי דוחה את הכרזת טאמפ ו”מודה לו” על שהעלה מחדש את סוגיית פלסטין לסדר היום הבינלאומי. עוד אמר גנאים “ירושלים המזרחית היא ערבית פלסטינית, והיא תהיה בירת מדינת פלסטין”.

יו”ר ועדת המעקב העליונה, ח”כ לשעבר מטעם חד”ש מוחמד ברכה אמר “לא יהיה שלום בלי ירושלים המזרחית כבירת המדינה הפלסטינית. אל-קודס לא תישאר לבד, כל העם הפלסטיני יגן עליה. הצהרת טראמפ היא בהסכמת הריאקציה הערבית השותפה למזימה. ארה”ב חיסלה את תפקידה כמתווך באזור”.
ברכה הדגיש כי “הזכות של העם הפלסטיני לא נגזרת מהצהרות האימפריאליזם האמריקאי. לא ניכנע לאיומים של ממשלת הימין – פושעי הממשלה הם נתניהו, בנט וליברמן”. ברכה הוסיף: “אנו מברכים על החלטת אבו מאזן שלא לקבל את סגן שר החוץ האמריקאי וגם על עמדותיהם של בוליביה ונצואלה וכל תנועות הסולידריות ברחבי העולם”. הוא סיכם את דבריו בקריאה “למהר בסיום הפילוג בין פתח לחמאס – אחדות מאבק מול הכיבוש ומול מדיניות ארה”ב”.

בעצרת נאם גם מנהיג פלסטיני ממזרח ירושלים, ד”ר מוחמד ג’דאללה, שאמר “משטרת הכיבוש הפכה את העיר העתיקה לבסיס צבאי. אבל רוחנו תנצח כי יש לנו את הזכות והאתגר לשמור על אל-קודס. הגיע הזמן לעמידה מאוחדת של כל התנועות הפלסטיניות נגד הכיבוש ונגד טראמפ”.