restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שובו של הממשל הצבאי – הפעם בכנסת: חכ”ים מהרשימה המשותפת הוצאו בכוח מהמליאה

22 בינואר 2018

עם תחילת נאומו של סגן נשיא ארה”ב, מייק פנס, בשעות הצהריים פרצה מחאה במליאת הכנסת, כשחברי הכנסת של הרשימה המשותפת הניפו כרזות ועליהן הכיתוב “מזרח ירושלים, בירת פלסטין” ופתחו בקריאות בוז לעברו של פנס. שניות ספורות לאחר מכן התנפלו סדרנים על 13 חברי הכנסת והרחיקו אותם מהמקום.

JERUSALEM

בטרם עלה פנס לנאום, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הברית בין ישראל לארה”ב איתנה מתמיד. “שיתוף הפעולה המודיעיני מעולם לא היה פורה יותר והתמיכה הדיפלומטית מעולם לא היתה חד-משמעית יותר”, הוסיף נתניהו. הוא הודה לארה”ב על תמיכתה הכלכלית בישראל ועל התייצבותה מאחורי ישראל והביע תקווה שארה”ב תישאר המעצמה החזקה בעולם.

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג אמר כי “קולה של האופוזיציה בשיח הציבורי ובמערכת הפוליטית הוא מגוון והוא מרכזי”. הוא התייחס גם לרשימה המשותפת, ואמר כי היא “מייצגת את מרבית ציבור אזרחי ישראל הערבים, שהם חלק חשוב בלתי נפרד מהחברה הישראלית”. הרצוג אמר כי הכרת טראמפ בירושלים כבירת ישראל “היא מבורכת ומרגשת ועושה צדק לישראל, לעם היהודי ולירושלים”. עם זאת, הוא הביע צער על כך שפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני נמצא במבוי סתום. “אנו מקווים שלא תתייאשו וכי הנשיא, אתה וממשלכם תמשיכו לנסות ולפעול בכל דרך כדי להתניע תהליך מדיני מחודש בינינו לבין הפלסטינים”.

ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) הסביר הבוקר (שני) מדוע החליט להחרים יחד עם כל חברי סיעתו את ישיבת קבלת הפנים לסגן נשיא ארה”ב. “בכל יום ובכל נושא, ממשל טראמפ ממחיש שהוא חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון”, אמר חנין. “כל ציפייה חיובית מהממשל הזה היא מנותקת מהמציאות. את טראמפ ואת פנס ממש לא מעניינים האינטרסים של האנשים שחיים כאן בארץ”. ח”כ חנין הדגיש ש”פנס שייך לזרם משיחי המאמין שמלחמת גוג ומגוג באזורנו תביא את הישועה. לכן הוא תומך בהמשך ההתנחלויות ומתנגד לשלום של צדק לשני העמים”. “פנס הוא פונדמנטליסט דתי השואף להכפיף את החוקה האמריקאית לצלב, והוא מחזיק בעמדות שמרניות קיצוניות נגד זכויות להט”ב ונגד זכויות נשים”, הוסיף חנין.

“אתמול התמלאו רחובות ארצות הברית במאות אלפי נשים וגברים שיצאו להשמיע קול מחאה במלאות שנה לכהונת הנשיא טראמפ”, סיפר חנין והדגיש, “היום אני מצרף את קולי לקולו של המחנה השפוי המתנגד למדיניות המסוכנת של טראמפ”.