restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ דב חנין: נתניהו ינהל קמפיין בחירות פראי של פיזור ארס והסתה

12 במרץ 2018

“מטרת הבחירות שנתניהו מנסה ליזום היא למנוע את כליאתו בכל מחיר: הוא מוביל לבחירות בזק, וינהל קמפיין פראי, ארסי ומסית. ליברמן, שמתואם עם נתניהו, משחק תפקיד של ‘מבוגר אחראי’ במטרה לקחת קולות מלפיד”, כך סבור ח”:כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) בפוסט שפרסם אתמול (ראשון). לדבריו “הקואליציה הבאה שנתניהו מנסה להקים תפורר את כל מה שנותר משלטון החוק, ממערכת המשפט, מגופי אכיפת החוק ותקדם עוד ועוד מהלכים אגרסיביים ואנטי-דמוקרטיים. זה הזמן לעצור”.

עוד הדגיש ח”כ חנין ש”נתניהו מוביל כעת לבחירות בזק בהן ינהל קמפיין ‘נגד השיטה’, קמפיין פראי של פיזור ארס והסתה, שצפוי לפי הסקרים שבידיו להעצים מאוד את כוחו של הליכוד. הוא מתואם עם ליברמן, שתפקידו יהיה לקחת קולות מלפיד. לכן ליברמן יריב עם החרדים, ובמקביל ישחק אותה מבוגר אחראי ופרגמטי. (ומצער שהוא מקבל בכך סיוע מתוך מחנה השמאל). את ש”ס ודרעי תחליף חבירה קיצונית של אלי ישי אל מתנחלי האיחוד הלאומי. בכנסת כזו יתחזק הימין הקיצוני וכחלון ימחק. בכנסת הבאה המטרה היא להיפטר מאלה שהקשו על נתניהו לקדם מהלכים אגרסיבים ואנטי-דמוקרטיים. ואז נתניהו ייגש למלאכה – חיסול ממוקד של שלטון החוק, של המשטרה, של מערכת המשפט. מי שחשב שישים אותו בכלא – יחוסל תוך כמה חודשים”.

“הזהרתי בעבר מהארדואניזציה של ישראל, מהתכנית של נתניהו להפוך את ישראל לקיסרות. זה עלול לקרות מהר מכפי שחשבנו אם לא נתעורר ונמנע את זה. ההידרדרות של ישראל למודל אוטוריטרי נוסח טורקיה של ארדואן או הונגריה של אורבן היא סכנה אמיתית, וזה הסיפור האמיתי של הבחירות שנתניהו מתכנן לגרור אליהן את הארץ”, הוסיף.

“זה הזמן לפעולה ולמערכה ציבורית עצומה נגד הסכנה. כל המחאות בכל הנושאים צריכות להתנקז לגל אחד נגד השלטון, שהוא מקור הבעיות כולן. כבר במוצ”ש הקרוב אני מתכנן להצטרף להפגנות נגד החיבור המושחת בין הון לשלטון עם הקריאה “לעצור את נתניהו עכשיו”. אני קורא לכם להצטרף לדרישה הזו. אל תחכו לאף אחד שירים מחאה בשבילכם, הרימו אותה עכשיו בעצמכם ועם האנשים שסביבכם. עכשיו זה לא הזמן להשקיף מהבית על מה שקורה ברחוב. עכשיו זה הזמן להיות ברחוב בעצמנו, להרים קול, להתארגן ביחד עם אחרים, לעצור את נתניהו מפירוק הרפובליקה והחלפתה בקיסרות”, כתב.