restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

וידאו – מאות הפגינו בת”א, ירושלים וחיפה: די להרג, לעצור את מעגל הדמים

15 בנובמבר 2012

מאות אנשים השתתפו ביום חמישי, 15 בנובמבר, בהפגנות נגד המלחמה בתל אביב, חיפה וירושלים. חד”ש קראה לציבור הרחב להשמיע את קולו בהתנגדות למלחמה בדרום ובעזה, ולהצטרף להפגנות שיתקיימו ברחבי הארץ.

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, נאם בהפגנה בת”א: “אנחנו כאן יהודים וערבים, באנו לזעוק די להרג, די לשפיכות הדמים. נתניהו וממשלתו רוצים לייצב את שלטונם במחיר דמם של פלסטינים ועל חשבון קורבנות משני העמים. אנחנו כאן באנו לומר שהמלחמות לא פותרות את הסכסוך, אלא מוסיפות עוד שפיכות דמים. אנחנו מקווים שתשמע צעקתו של העם פה נגד ממשלת הימין”.

ח”כ דב חנין אמר בהפגנה: “סבב נוסף של מלחמה ומעגל דמים הוא אינו הפיתרון אלא הבעיה. המלחמה הזו לא תביא שקט ושלום לתושבי הדרום ולתושבי עזה. הדרך היחידה לשבור את מעגל הדמים היא באמצעות הידברות. יש לפתוח במשא ומתן מיידי על הפסקת אש עם החמאס, ולאחר מכן להתחיל הידברות עם אש”ף והרשות הפלסטינית על הסדר קבע”.

ד”ר יעלה רענן, תושבת עוטף עזה, שנאמה גם היא בהפגנה בת”א: “שוב ושוב המדינה עושה כל שביכולתה בשביל להפוך את שכנינו לאויבים. בתור תושבת עין הבשור שבעוטף עזה, אני גרה כמה קילומטרים מהאנשים ברצועת עזה. כל מה שקורה עתה נועד ליצור שנאה בינינו”. ביום ראשון, ה-18 בנובמבר, אמרה ד”ר רענן: “כאן בדרום כל הזמן קולות של נפץ. לאורך הכביש מלא חיילים וציוד לחימה. הלב כואב על כמה כל זה מיועד להרג, וכמה כל זה מיותר.”