restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

משה סילמן – טרגדיה אמיתית, לגמרי לא רק טרגדיה אישית

22 ביולי 2012

אלפי מפגינות ומפגינים צעדו במוצ”ש, ה-21 ביולי, בחיפה, תל אביב וירושלים, לזכרו של משה סילמן ובמחאה על מדיניות הממשלה. סילמן, פעיל החזית החיפאית של המחאה החברתית, מת בבית החולים שיבא בתל השומר ביום שישי לאחר שהצית את עצמו בהפגנת האלפים בת”א לציון שנה למחאה, ב-14 ביולי. ביום שישי, כשנודע על מותו של סילמן, נערכו כמה אירועי זיכרון שקטים.

אורי וולטמן, פעיל חד”ש, אמר בהפגנה במוצ”ש בחיפה: “משה סילמן היה אדם פוליטי שמת מוות פוליטי בנסיבות פוליטיות. הוא לא מת בתאונת דרכים, לא טבע בים, אלא בגלל עוולות שיש מי שיצר אותן. הוא מת בגלל כלכלה שפנתה כנגד החברה וכנגד האנשים. בקהילת המאבק בחיפה נחושים שהכלכלה לא תפנה יותר נגד האנשים, שהעוולות שגבו חיים, שהעוולות ששרפו חיים לא ישרפו ולא יגבו עוד”.

ח”כ דב חנין פרסם ביום שישי הודעה בעמוד הפייסבוק שלו שבה כתב: “משה סילמן זכרו לברכה. טרגדיה אמיתית. לגמרי לא רק ‘טרגדיה אישית’. כך נראות במציאות תוצאות ריסוק רשתות הביטחון החברתי. זו לא טעות. זו מדיניות. את המדיניות הזאת אנחנו חייבים לשנות – לזכרו של משה, למען אלה שמרגישים שכל הדלתות נסגרו בפניהם, למען כולנו”.

ביום שני, ה-17 ביולי, הגישה סיעת חד”ש בכנסת הצעת אי אמון בממשלה, בעקבות כישלון הממשלה בתחום המדיני, החברתי והכלכלי. יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, נימק את הצעת האי אמון ואמר: “משה סילמן הוא אתה ואני. על אירוע כזה ממשלות נפלו מכוח ההמונים וכוח המחאה. על דבר כזה הממשלה מתפטרת ולא מחפשת תמרונים איך לצלוח את התקופה”.