restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין בשייח’ ג’ראח: נתניהו מנסה למנוע פתרון של שתי מדינות

26 במרץ 2010

ח”כ דב חנין (חד”ש) השתתף ביום שישי ה-26 במרץ בהפגנות פעילי השלום והתושבים הפלסטינים בשכונת שייח’ ג’ראח שבמזרח ירושלים. ח”כ חנין אמר, כי “מעבר לסדרת השקרים של נתניהו ברורה הנחישות שלו לקדם את בניית המתנחלים בלב השכונות הערביות בירושלים כדי למנוע אפשרות של הסדר של שתי בירות בירושלים. הציבור הישראלי חייב לדעת שנתניהו עושה הכול כדי למנוע הסדר של שתי מדינות לשני עמים. נתניהו עדיין מאמין שאפשר לרמות את כולם כל הזמן, אבל גם בזה הוא טועה.

“”הסוגייה של שייח ג’ראח הופכת במובנים מסוימים למרכז הסכסוך הישראלי-פלסטיני, ולמרכז הפתרון. אנחנו לא מפגינים רק נגד גירוש המשפחות, אלא גם נגד ההתנחלות הישראלית בלב השכונות הערביות במזרח ירושלים. מי שרוצה להגיע להסדר של שתי מדינות לשני עמים חייב להבין שהדבר יכלול שתי בירות בירושלים. ואם בשכונות הערביות מונעים זאת, אז לא יהיה הסדר ולא יהיה עתיד. אנחנו מעבירים בקול צלול שיש ישראלים שרוצים לחיות פה בשלום”.

יותר מ-300 איש השתתפו היום במחאה בשייח ג’ראח, בהם גם יו”ר הכנסת לשעבר, אברום בורג, והסופר דויד גרוסמן. המפגינים קראו: “אין קדושה בעיר כבושה” ומחו נגד כניסת מתיישבים יהודים לבתים בשכונה ונגד האישור לבנייה במלון שפרד. ח”כ חנין הוסיף: “האירוע השבוע חשוב במיוחד – הוא לא רק נגד גירוש המשפחות הפלסטיניות, אלא גם נגד המהלך להקים התנחלויות חדשות, שעליו שמענו השבוע”.

בתוך כך, מאות פלסטינים ופעילי שלום ישראלים וזרים הפגינו ביום שישי ליד שני כפרים ממערב לרמאללה, בלעין ונעלין, נגד גדר ההפרדה. בבלעין, הפעילים מחו על עבודות של צה”ל על קרקעות שבהן עצי זית השייכים לתושבי הכפר, המבוצעות בשל התוואי החדש של גדר ההפרדה. לטענת צה”ל “העבודות נעשו בתיאום עם בעלי האדמות”, אך המפגינים והתושבים הפלסטינים מסרו כי מדובר בפעולה בלתי חוקית וחד-צדדית. מפגין אחד נעצר במהלך המחאות.