restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שישי בחיפה: פעילי חד"ש יפגינו נגד ההתייקרויות והמדיניות הכלכלית

20 בפברואר 2011

ביום שישי, ה-25 בפברואר, יפגינו פעילי חד”ש בחיפה נגד עליית המחירים והמדיניות הכלכלית והחברתית של הממשלה הימנית. ההפגנה תתקיים בפינת הרחובות הנביאים וחסאן שוקרי, בהדר, בשעה 13:30.

הסעה מת”א: 12.00 מסוף אל על, רכבת מרכז. 12:15 – איינשטיין/נמיר – בתחנה לכיוון צפון. לעמוד האירוע בפייסבוק.

בהזמנה נכתב:

“העובדים, המובטלים והצעירים התקוממו במצרים ובתוניסיה כדי לשים קץ לשלטון העושק אותם לטובת שכבה דקה של בעלי הון. הגפרור שהצית את האש היו התייקרויות שאין להן סוף והמכבידות על חיים יום-יום ומקשות על האפשרות להתפרנס בכבוד מעבדותינו. האם לא הגיעה העת, גם בישראל, לשים סוף להתעשרות מעטים על חשבוננו?

“העלאת מחירי הלחם, הדלק, התחבורה הציבורית, הדיור, החינוך והבריאות הופכת את החיים של כולנו לקשים עוד יותר. אנו נדרשים לעבוד יותר ולהרוויח מעט. מדיניות ממשלת הימין משרתת היטב את השכבה הדקה הזו של בעלי ההון, המגבירים את הונם בסיוען של האדיב והמסור של ממשלות ישראל.

החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד”ש) והמפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י) קוראות להפגין, למחות ולדרוש את המגיע לנו. יש להוציא את ההסתדרות מתרדמת החורף. יו”ר ההסתדרות עופר עיני צריך להפסיק לאיים ולהיגרר אחר חבריו התעשיינים ולהתחיל לעשות – למחות!”.

לפרטים נוספים ולמידע על הסעות: info@hadash.org.il