restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

קצת על הקמפיין שלנו נגד הגזענות

צפו במסיבת העיתונאים המשותפת לחברי הכנסת מוחמד ברכה ודב חנין לרגל השקת הקמפיין

26 בינואר 2009

חברי הכנסת מוחמד ברכה ודב חנין הציגו השבוע במסיבת עיתונאים את קמפיין האינטרנט של חד”ש נגד תעמולת הבחירות הגזענית והמסיתה של ליברמן ושל שותפיו בימין, תחת הכותרת: “יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים. חד”ש – ההיפך מליברמן”. ממטה חד”ש נמסר כי הקמפיין מציג את האלטרנטיבה שמציעה חד”ש לפוליטיקה הישראלית: שותפות יהודית-ערבית אמיתית, לנוכח הפוליטיקה של ההפרדה וההפחדה שמציעים ליברמן ודומיו.

במסיבת העיתונאים הבוקר אמר ח”כ מוחמד ברכה (חד”ש): “הקמפיין ‘חד”ש – ההיפך מליברמן’ נועד למקד את תשומת הלב בתופעה מדאיגה: גל גואה ועכור של גזענות ששוטף את החברה הישראלית. אנחנו ממקדים את תשומת הלב בליברמן, אך זה לא מתחיל ונגמר בו. הגזענות הזו מתפשטת גם לחלקים נוספים בפוליטיקה ובחברה בישראל. אנשים החוששים לעתידה של הדמוקרטיה הישראלית צריכים להתרחק ממפלגות שעלולות להתחבר לליברמן, כגון קדימה והעבודה. אם ליברמן מהווה את הקוטב שגורר אותנו לכיוון הפשיזם, ההיפך מכך הוא יצירת שותפות יהודית-ערבית, מקום של תקווה לשני העמים, ליהודים ולערבים שמסרבים להיות אויבים”.

לדברים המלאים של חבר הכנסת ברכה:

ח”כ דב חנין (חד”ש) אמר: ” אנחנו חיים במציאות מאוד קודרת ומאיימת – הן מבחינה כלכלית, חברתית וסביבתית, והן מבחינת הצטמצמות המרחב הדמוקרטי. חד”ש מצביעה על ליברמן משום שהוא הסמל הבולט לפוליטיקה של ההפרדה, אך זה לא רק ליברמן. זהו מסע נרחב של דה-לגיטימציה לאזרחים הערבים בישראל. מסע הדה-לגיטימציה שמנהלים ליברמן ודומיו כנגד האזרחים הערבים הוא מסע שקרי ומסוכן, שמולו כולנו חייבים להתייצב בנחישות. ‘ההיפך מליברמן’ היא הזמנה פתוחה לכל האנשים שרואים בליברמן ובדומיו סכנה לחברה הישראלית. לנוכח הייאוש מהמציאות הנוכחית, אנחנו מציעים תקווה לשמאל אמיתי ואמיץ, שמאל שמבוסס על שותפות יהודית-ערבית. שותפות כזו היא האלטרנטיבה היחידה שתוכל להוביל את החברה הישראלית למקום אחר”.

לדברים המלאים של חבר הכנסת חנין:

עוד על מסיבת העיתונאים:

ב-ynet

ב-mako

בוואלה

בפוליטיקו

והנה סט תמונות מרענן ממסיבת העיתונאים: