restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אלפים רבים הפגינו בת”א: מכירים במדינה פלסטינית בקווי 67 בצד ישראל

4 ביוני 2011

אלפים רבים השתתפו במוצ”ש, ה-4 ביוני, בהפגנת ענק בת”א למען השלום וההכרה במדינה פלסטינית עצמאית, ונגד מדיניות הסירוב של ממשלת נתניהו שמובילה להתלקחות אלימה באזור. אלפי המפגינים צעדו מכיכר רבין עד לרחבת מוזיאון תל אביב, שם התקיימה עצרת מסיבית.

בארגון ההפגנה השתתפו חד”ש, מרצ, קבוצת “דרך” בקדימה, מפלגת העבודה וארגוני השלום הישראליים. פעילי ותומכי חד”ש צעדו תחת הסיסמה: “מכירים במדינה פלסטינית בקווי 67 בצד מדינת ישראל”.

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, אמר: “צעקת ההמונים היום בתל אביב היא הקול השפוי בישראל. על העולם לדעת שיש קול אחר במדינה הזו שמתנגד לממשלת הדמים של נתניהו. צעקת ההמונים היום היא צעקת אמת נגד המשך הכיבוש והדיכוי, נגד מדיניות ההרפתקה של ממשלת נתניהו, ברק וליברמן באזור ולמען עתיד של שלום לנו ולדורות הבאים”.

ח”כ דב חנין, שנאם בעצרת (לקריאת הנאום), אמר: “מחנה השלום חוזר לזירה למאבק הגורלי בתולדותינו. אזהרות ראשי מערכות הבטחון מסכנותיה של מלחמת חורבן נוראה רק מחדדות את הצורך להיאבק על החלופה. אנחנו אומרים הערב לציבור הישראלי: נתניהו אכן מוביל לאסון – אסור ללכת אחריו לשם. יש דרך אחרת! שלום של שתי מדינות ושתי בירות בירושלים הוא לא רק חיוני. הוא גם אפשרי‪!‬”.

עוד נאמו בעצרת: יהושע סובול, ח”כ זהבה גלאון (מרצ)‪;‬ עאידה תומא סלימאן, חברת הלשכה הפוליטית של מק”י, העורכת הראשית של עיתון אל איתחאד ומנכ”לית עמותת נשים נגד אלימות‪;‬ ח”כ נינו אסבדזה (קדימה)‪;‬ ראמז ג’ראיסי, ראש עיריית נצרת ומראשי חד”ש‪;‬ ח”כ דניאל בן סימון (עבודה). הופיעה: רונה קינן.