restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אוהלי מחאה הוקמו מול בתיהם של שרי האוצר, החקלאות והתחבורה

31 באוגוסט 2011

פעילים ועובדים המוחים נגד המדיניות הכלכלית והחברתית של ממשלת נתניהו הקימו ביום שני, ה-29 באוגוסט, אוהלי מחאה מול בתיהם של שרי האוצר, החקלאות והתחבורה.

עשרות פעילים ממאהלים בדרום הארץ לנו הלילה מול ביתו של שר התחבורה, ישראל כץ, בכפר אחים, במסגרת צעדת המחאה לכנסת. המוחים דרשו מכץ ומהממשלה לספק פתרונות תחבורה יעילים לטובת תושבי הפריפריה. הפעילים, שלוקחים חלק בצעדת מחאה לכנסת, המשיכו הבוקר במסע הרגלי, שנמשך מזה שלושה ימים. הם צפויים להגיע לירושלים ביום שישי ולהצטרף לאחת ההפגנות הגדולות שיתקיימו בשבת בתל-אביב, ירושלים וחיפה.

עובדי אגרקסקו הפגינו אתמול מול ביתה של שרת החקלאות אורית נוקד בקיבוץ שפיים, במחאה על “התנערותה של השרה מאגרקסקו ומ-470 עובדיה”. עובדי החברה הפגינו גם במסוף המטענים של אגרקסקו בנמל אשדוד. יו”ר ועד עובדי אגרקסקו, שאול צבעוני, אמר אתמול כי “אם שרת החקלאות תמשיך להתנער מאחריותה, העובדים לא יהססו להעביר את המחאה לפתח משרדה וביתה”. בדברים שהפנה לנוקד אמר צבעוני: “לצערנו, את בוחרת לטמון את ראשך בחול למרות פניות חוזרות ונשנות שלנו אליך ולאנשי משרדך בבקשה לסייע להצלת החברה והיצוא החקלאי. אנחנו עדיין מצפים ממך לעשות כל שביכולתך למנוע את הרס ענף היצוא החקלאי”.

ועד עובדי חברת סונול הקים אמש אוהל מחאה מול ביתו של שר האוצר יובל שטייניץ במבשרת ציון. לדברי יו”ר הוועד, שמעון שטרית, המהלך נעשה במחאה על כוונת משרד האוצר להעביר הלילה החלטה לפיה המסים על הדלק יעלו בימים הקרובים פעם נוספת, כאשר חברות הדלק יידרשו להוריד בעצמם ממחירי הדלק שמשווק על ידם, וזאת על חשבון פיטורי רבים מהעובדים. בשבוע שעבר חברו אל עובדי סונול לראשונה גם חבריהם, עובדי חברת “דלק”, אשר גם הם חוששים ממהלכים עתידיים שיינקטו במסגרת הניסיון להוזיל את מחירי הדלק, ועלולים לפגוע דווקא בעובדי חברות הדלק הוותיקים.

בהפגנה שקיימו העובדים מול משרד האוצר בירושלים הם נשאו שלטים עליהם נכתב “כן להוזלת מחירים, לא לפיטורי עובדים”, “שטייניץ’ תסתכל לנו בעיניים” ו”אי הורדת מסים = פיטורי המונים”, וקראו לבכירי משרד האוצר לבוא ולדבר איתם על הצעדים הצפויים בנושא מחירי הדלק.