restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אין יוצא ואין בא מרצועת עזה: ח”כ תומא-סלימאן דורשת לאפשר יציאת חולים לישראל

3 באוגוסט 2022

יושבת ראש הוועדה לקידום מעמד האישה, ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) פנתה אמש (שלישי) לשר הביטחון גנץ בדרישה בהולה לבטל לאלתר את ההחלטה להטיל סגר על רצועת עזה. במכתבה ציינה ח”כ תומא-סלימאן: “היום בבוקר פירסם מתאם הפעולות בשטחים הודעה לפיה ישראל החליטה לסגור את מעברי ארז וכרם שלום. על פי דיווחים שהגיעו אליי, משעות הבוקר נמנעת לא רק יציאתם של פועלים מעזה אלא גם של חולים ומקרים הומניטריים דחופים, ובכללם אנשים שכניסתם אושרה והוסדרה מבעוד מועד”.

לדבריה, “החלטה זו מביאה לפגיעה אנושה בזכויות האדם הבסיסיות של תושבי רצועת עזה ומסכנת חיי אדם. אין כל הצדקה לפגיעה חמורה ובלתי מידתית כל כך באוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה, ולניצול אכזרי ופסול של שליטת ישראל על כל המעברים מרצועת עזה ולרצועת עזה”. “בהחלטתה על מניעת יציאה גורפת מרצועת עזה, ישראל פוגעת פגיעה קשה בזכותם של תושבי עזה לחופש תנועה, בריאות וחיים”, הדגישה במכתבה. “מדובר בהפרה גסה של חובתה של ישראל לאפשר לאוכלוסייה האזרחית בעזה לקיים חיים תקינים, ובענישה קולקטיבית בלתי מוסרית ובלתי חוקית בעליל”.

לסיום, ח”כ תומא-סלימאן כתבה כי “מדינה ישראל, שמטילה כבר חמש עשרה שנים סגר אכזרי על רצועת עזה, נושאת באחריות לחולים מהם היא מונעת לצאת לקבלת טיפול מציל חיים. לפיכך, אבקשך לבטל לאלתר את ההחלטה ולאפשר את יציאת החולים והמקרים ההומניטריים”.

עוד בנושא