restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אלפים הפגינו ברחבי הארץ נגד נתניהו, ממשלתו הימנית והשחיתות השלטונית

27 בדצמבר 2020

אלפים הפגינו אמש (מוצאי שבת) נגד בנימין נתניהו, ממשלתו הימנית והשחיתות השלטונית,  בסמוך למעונו בירושלים. במקביל, מאות מחו גם ליד בית משפחת נתניהו בקיסריה. עימותים פרצו בין שוטרים למפגינים שהקדימו את הגעתם למוקד ההפגנה בירושלים, כשחלק מהם נשאו לפידים ואף הדליקו מדורות על הכביש. שלושה מהמפגינים נעצרו בסמוך לכיכר פריז, לאחר שהתעמתו עם שוטרים. המפגינים נגד נתניהו הגיעו בשעות אחר הצהריים, מוקדם מהרגיל, סמוך למעון ראש הממשלה בבלפור וקראו לקיים “מצור על בלפור”. הם חסמו את הכניסה הראשית למעון.

בארגון “קריים מיניסטר” גינו את אלימות המשטרה בעימותים מול המפגינים. “המשטרה ממשיכה לשמש קו ההגנה האחרון של הנאשם, סימפטומים של מנהיג מושחת בסוף דרכו”, מסרו. “אין שום מניעה לקיים הפגנה במקום, למעט הרצון הבלתי פוסק של [מפרק מרחב ירושלים של המשטרה] דורון ידיד לסייע לנאשם בדיכוי המחאה הצודקת שתביא להפלתו. עוד דוגמא לתהליכים המסוכנים שמוביל ראש ארגון הפשע נתניהו שאנו נחושים לנקות את המדינה מהם”.

יצוין שנמשכים מעשי האלימות כלפי המוחים נגד ממשלת הימין. בצומת גבעת עדה הותקפו מפגינים נגד נתניהו באמצעות מקל על ידי שניים מתומכי ראש הממשלה. המוחים הלינו כי אין במקום נוכחות משטרתית לאבטחתם, וזאת למרות שלא מדובר באירוע ראשון של התנכלות במקום. המשטרה הודיעה כעבור כמה שעות כי עיכבה לחקירה נער בן 17 מפרדס חנה ואישה בת 52 בחשד לתקיפה. בנוסף, מפגינים בראשון לציון תיעדו אדם שיצא מרכבו לעברם ואיים עליהם כשסכין בידו. הבוקר מסרה המשטרה כי התוקף הוא תושב ירושלים בן 23. המשטרה איתרה את החשוד ועצרה אותו – הוא נשלח למעצר בית.

פעיל “אין מצב” בפתח תקווה, דרור נקדימון, מצא על שטיח הכניסה לבית שלו פתק מאיים שבו נכתב: “תוריד את השלט ישמאל זבל אחרת אני שורף אותך”. לדברי נקדימון, “במהלך הסגר כשאסור היה להפגין תליתי שלט שכתוב עליו ‘בלפור זה כאן’ ותליתי אותו לחזית הרחוב… השלט תלוי על המרפסת יותר מחודשיים ורוב השכנים תמכו ורק אחד ביקש להוריד. היום ב-16:30 יצאתי מהבית ומצאתי על השטיח בכניסה לבית את הפתק הזה”. סיפר נקדימון ל”הארץ” והוסיף כי הגיש תלונה במשטרה.

כאמור, בקיסריה, מאות מחו בסמוך לבית משפחת נתניהו, בדרישה שראש הממשלה יתפטר. המפגינים צעדו מכיכר ראלי לעבר ביתו של נתניהו, שם נערכה הפגנה בה נאמו יו”ר התנועה לאיכות השלטון עו”ד אליעד שרגא ופעילים נוספים. כמו כן, אתמול נערכו מאות משמרות מחאה נוספות בערים הגדולות, בצמתים ובגשרים.