restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אמנסטי: האחריות הגדולה ביותר בפרשיית פגסוס מוטלת על משרד הביטחון

22 ביולי 2021

אמנסטי ישראל הגיבה אמש (רביעי) להמשך החשיפות בנוגע לרוגלה פגסוס של החברה הישראלית אן.אס.או., ואת השימוש לרעה שנעשה בתוכנת הריגול ברחבי העולם. מהארגון זכויות אדם נמסר כי “החברה אינה האחראית הבלעדית לכך, האחריות הגדולה ביותר מוטלת על משרד הביטחון”. לדברי אמנסטי “רוב האחריות נופלת על האגף לפיקוח על ייצוא ביטחוני במשרד הביטחון, שלא עושה את מלאכתו נאמנה. לצד רצינות רבה יותר בפיקוח בפועל, דרושה חקיקה חריפה יותר, שתאפשר למנוע הגעת כלי סייבר התקפי, ונשק ישראלי, לגורמים שמפרים זכויות אדם”.

ועוד נמסר שהחברה מהרצליה “ממקדת את תגובותיה לפרויקט פגסוס בפרטים שכלל לא נטענו נגדה, בניסיון להסיח את הדעת ולהסיט את האש ממנה בעקבות התחקיר חובק העולם שחושף את השימוש לרעה בתוכנת הריגול מתוצרתה”. “יש להבהיר כי פגסוס היא קצה הקרחון של השימוש לרעה בסייבר התקפי ישראלי ובנשק ישראלי, ואף על פי שלתפישתנו היא אחראית לשימוש לרעה במוצריה – היא אינה האחראית הבלעדית לכך, והאחריות הגדולה ביותר מוטלת על משרד הביטחון”.

“כמדיניות, מדינת ישראל מתירה יצוא של מוצרי סייבר מפוקחים אך ורק לממשלות, אך ורק לשימוש חוקי, וספציפית למטרות מניעה וחקירה של פשעים וטרור”, כך אמר שר הביטחון, בני גנץ, ביום שלישי האחרון במסגרת שבוע הסייבר הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב. זאת על רקע הפרסומים האחרונים על התוכנה פגסוס שימשה לריגול אחר עיתונאים וגורמי אופוזיציה.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/104886