restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ארגון המורים הכריז סכסוך עבודה; רק בינואר יתחיל המו”מ על הסכם השכר של הסתדרות המורים

29 בנובמבר 2021

ארגון המורים הכריז אתמול (ראשון) על סכסוך עבודה בעקבות “פגיעה בעובדי ההוראה בחינוך העל יסודי בעניין ניצול ימי מחלה ופדיון ימי המחלה”, לטענתם. במכתב שנשלח מטעמם נכתב כי “במקרה של העברת בעלות על בתי ספר או כאשר מורה עובר למעסיק אחר, נתקלים עובדי ההוראה בחינוך העל יסודי בסירוב של חלק מהבעלויות לאפשר את ניצול ימי המחלה שצברו, בשל סירוב של חלק מהבעלויות לאפשר את ניצול ימי המחלה שצברו”.

מארגון המורים נמסר כי “מדובר בפגיעה קשה מאוד בזכויות מורי העל יסודי שהקדישו את חייהם למען חינוך ילדי ישראל ושוב הם מופלים ביחס למורים האחרים”. עדו איימו בארגון כי “בנסיבות אלו, ללא פתרון המצב והפסקת הפגיעה בתנאי עבודתם של מורי העל יסודי בישראל, ייאלץ ארגון המורים להפעיל את הסכסוך ולנקוט בצעדים ארגוניים”.

יצוין שאמש הודיעה מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, כי המשא ומתן על הסכם השכר החדש ייפתח כבר בינואר הקרוב. לדבריה “כך סוכם בפגישה שקיימתי בשבוע שעבר עם הממונה על השכר באוצר וצוותו. עוד סוכם כי לקראת הדיונים, אחרי חנוכה, אסייר יחד עם נציגי האוצר במוסדות החינוך הרגיל והמיוחד ונפגיש את אנשי האוצר, לראשונה, עם אנשי החינוך שלנו בשטח”. יצוין שהמו”מ על חידוש ההסכם הקיבוצי אמור היה להיפתח לפני כ-4 שנים ומורים רבים חוששים שעתה הוא יימשך עד לסוף 2022 – כדי למנוע “פריצת” עסקת החבילה שנחתמה עם ההסתדרות שאין בה תוספות שכר במגזר הציבורי עד 2023.

הסתדרות המורים גם הגיעה להסדר עם האוצר על מכסות פרישה מוקדמת לפני גיל 60, לשש השנים הקרובות (משנת תשפ”ב עד תשפ”ז כולל). בכל שנה יוכלו לפרוש 1800 עובדי הוראה. ההסדר קובע כי יינתנו 400 מכסות פרישה מטעמי בריאות וכן 1400 מכסות פרישה, של עובדי הוראה לפני גיל 60 שיקבלו מענקי פרישה וחודשי הסתגלות.