restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת בן-גוריון נגד איומי “אם תרצו”

19 באוגוסט 2010

גם ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת בן-גוריון מגנה את איומי “אם תרצו”. במכתב שהופץ בקרב חברי הארגון נאמר כי “בימים האחרונים למדנו על מכתב שנשלח מטעמם של ראשי ארגון ‘אם תרצו’, אל נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, הפרופ’ רבקה כרמי, בו נדרשת הנשיאה לפטר מרצים במחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטה, זאת בשל עמדותיהם הפוליטיות המשויכות, על פי ארגון ‘אם תרצו’ לשמאל המפה הפוליטית בישראל”.

הארגון, בראשות רועי לירם, הבהיר במכתבו “אנו מגנים את התנהלות אנשי ‘אם תרצו’ ורואים בה איום בלתי ראוי, אלים ובריוני על הנשיאה, על אנשי הסגל האקדמי של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, על האוניברסיטה ועל החופש האקדמי במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. החופש האקדמי וחופש המחשבה להם זוכים אנשי הסגל האקדמי בישראל הוא ערך משמעותי ביכולתם של חוקרים לבחור ולחקור נושאי המחקר שונים ללא משוא פנים וללא איומים. לפיכך, אנו מגנים בכל תוקף כל ניסיון לכפות דעה פוליטית או לאסור את קיומה באקדמיה הישראלית. וודאי שפיטוריו של אדם, או עצמם הדרישה לפטרו, בשל עמדותיו הפוליטיות, הוא אקט בלתי מתקבל על הדעת בכל ארגון במדינה דמוקרטית”.