restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בית הדין הארצי לעבודה עצר את השביתה למען עובדי הקבלן

7 בנובמבר 2011

השביתה הגדולה למען עובדי קבלן התקיימה ביום שני, ה-7 בנובמבר, רק במתכונת חלקית, לאחר שבית הדין הארצי לעבודה אישר להסתדרות לשבות למשך ארבע שעות בלבד. עד השעה 6:00, נראה היה שהשביתה הגדולה בארבע השנים האחרונות יוצאת לדרכה באין מפריע, אבל כמה דקות לאחר הודעת ההסתדרות על התחלתה, הודיע בית הדין כי הוא מוציא צו מניעה, ומתיר לשבות רק עד השעה 10:00.

יו”ר סיעת חד”ש בהסתדרות ומנהל חדר המצב של השביתה, ג’יאהד עקל, הגיב הבוקר להפסקת השביתה על ידי בית הדין: “נשאלת השאלה – האם קיימת זכות שביתה בישראל? ברור לכל שקיומה של שביתה אחת או מניעת קיומה לא תפטור את חרפת עובדי הקבלן. לשם כך דרוש מאבק לזמן ארוך הכולל מיפוי מדוייק של התופעה, התארגנות בכל מקומות העבודה, עמידה איתנה בדרישה להעסקה ישירה של כלל העובדים במשק באמצעות ההסכמים קיבוציים ובחירת נציגי עובדי הקבלן לוועדי העובדים הקיימים או הקמת ועדי עובדים חדשים במקומות בהם לא קיימים”.