restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בנצרת הפגינו לביטול משפטו הפוליטי של ח”כ ברכה

20 באפריל 2012

פעילי חד”ש ומק”י הפגינו במרכז נצרת ביום חמישי, ה-19 באפריל, ודרשו את ביטול המשפט המתנהל נגד יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה. פעילי חד”ש, יחד עם חברי הכנסת עפו אגבריה ודב חנין, מזכ”ל מק”י מוחמד נפאע ואישים ערבים רבים התייצבו יום קודם לכן באולם בית המשפט המחוזי בתל-אביב, שם חודש משפטו הפוליטי של ח”כ ברכה.

השבוע נפתח בבית משפט השלום בתל אביב שלב ההוכחות במשפט, והתביעה מאשימה את ח”כ ברכה בתקיפת עובד ציבור בטענת שח”כ ברכה ניסה למנוע ממסתערבים של יחידת מצדה בשב”ס לעצור צעיר פלסטיני במהלך הפגנה בכפר בלעין באפריל 2005. כמו כן, מייחסת התביעה לח”כ ברכה אישום של תקיפת פעיל ימין, וזאת במהלך הפגנה נגד מלחמת לבנון השנייה ביוני 2006, וזאת למרות שפעיל הימין הוא זה שתקף כמה ממשתתפי ההפגנה, וח”כ ברכה ניסה להדוף אותו מהם.

ייצוין, כי בית המשפט קיבל באוקטובר 2011 את בקשת צוות ההגנה של ברכה עו”ד חסן ג’בארין וארנה כהן מעדאלה, וקבע שחלה חסינות וביטל שניים מארבעת פרטי האישום נגד ברכה. פריט האישום הראשון שבוטל היה העלבת שוטר במהלך הפגנה נגד המלחמה השנייה על לבנון ביוני 2006, והשני היה הכשלת שוטר בעת מילואי תפקידו במהלך הפגנה בנצרת של משפחות הרוגי אוקטובר 2000 לאחר סגירת תיקי החקירה בהריגת ילדיהם.

עו”ד ארנה כהן מארגון עדאלה ציינה כי בכוונת צוות ההגנה להוכיח כי לא ח”כ ברכה הוא שעבר על החוק באותו האירוע אלא דווקא אנשי כוחות הביטחון, שנקטו באלימות לא מוצדקת כלפי משתתפי תהלוכה לא אלימה. באותו המקרה מסתערבי יחידת מצדה של שב”ס, פעלו במקום באופן בלתי חוקי, זרקו אבנים ויצרו עימות ויצרו את התירוץ לשימוש החיילים בירי גז מדמיע, כדורי גומי ורימוני הלם וכן במעצרים של מפגינים. בכוונת ההגנה להוכיח כי הטענות כלפי ח”כ ברכה הינן חסרות כל בסיס עובדתי ומשפטי.

על פתיחת הדיון במשפטו של ח”כ ברכה, אפריל 2010