restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הארגונים שהובילו את המחאה נגד נתניהו יפגינו נגד עסקת הטיעון הנרקמת

14 בינואר 2022

ארגוני המחאה שהובילו את מחאת בלפור נגד ממשלת הימין בראשות בנימין נתניהו יפגינו שוב מחר (מוצ”ש) בכיכר גורן בפתח תקווה, בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט.

ההפגנה צפויה להתקיים לאחר תקופה ארוכה שבה לא התקיימו הפגנות במקום, מאז שראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, סיים את כהונתו כראש הממשלה. זאת, בעקבות הדיווחים על עסקת טיעון שהולכת ונרקמת בין היועץ המשפטי לנתניהו.

בין הארגונים הקוראים להפגין מחר: קריים מיניסטר, קומי ישראל, אין מצב, הדמוקרטים, חקירה עכשיו ועוד שהודיעו אמש כי יתכנסו בכיכר גורן להפגנה תחת הכותרת “לא לעסקת טיעון עם נתניהו”.

מהארגונים נמסר כי “לאחר שנים של טיוח תיקים ושנמוך אישומים, מנסה מנדבליט, רגע לפני פרישתו, להציל את עורו של הנאשם. שום טיעון לא יכול להצדיק את קיומה של העסקה המפוקפקת הזאת שפוגעת באמון הציבור. אי-מיצוי הדין עם מי שטען שאין כלום, גרר את המדינה לארבע מערכות בחירות, ועל-פי מנדבלבליט ‘סיכן את הדמוקרטיה’, מהווה מסר ברור שהשחיתות וההסתה משתלמות. אסור לתת לזה לקרות. נגיע במוצ”ש ליועמ”ש ונבהיר לו שלא ניתן לו לחבל בהליך ולסנדל את מחליפיו ולא נעצור עד שעסקת הטיעון תוסר מסדר היום. לא לעסקת טיעון עם נתניהו”.