restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הבחירות לאגודת הסטודנטים באונ’ חיפה: מנסים למנוע ניצחון מהרשימה היהודית-ערבית

12 בדצמבר 2020

אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה מנסה לסכל ניצחון של המועמדים של הרשימה היהודית-ערבית שהתמודדו בבחירות שנערכו ביום רביעי האחרון. כך מסרו אתמול (שישי) חברי תא הסטודנטים של חד”ש באוניברסיטה. לדבריהם “הנהלת האגודה היוצאת החליטה לבטל את תוצאות הבחירות ומסרבת לפרסם את תוצאותיהן”. ברשימה היהודית-ערבית  חברים תאי הסטודנטים של חד”ש, בל”ד, עומדים ביחד ועו”סים שינוי – התארגנות ארצית של הסטודנטים לעבודה סוציאלית.

לדברי פעילי חד”ש “עוד לפני שיום ההצבעה הסתיים והחליטו לבטל את התוצאות, גילינו שהנהלת האגודה מחקה באופן מכוון סטודנטים – בעיקר סטודנטים ערבים –  שתמכו בנו. לאורך כל היום קיבלנו תלונות שאנשים הוסרו מספר הבוחרים, שהם לא רשאים להצביע ושאין למי לפנות”. “פרסמנו, יום לפני הבחירות לאגודה הודעה מורחבת עם תשעה סעיפים בה הצגנו את ההפרות של הנהלת האגודה וועדת הבחירות, החל מפסילת מועמדים, שינוי אזורי בחירה, התעלמות מתלונות וערעורים” הדגישו.

פעילי חד”ש שואלים: מדוע מסרבים באגודה לפרסם את תוצאות הבחירות? מדוע מסרב יו”ר ועדת הבחירות להעביר את התוצאות לחברי ועדת הבחירות, אך בכל זאת הגניב אותן להנהלת האגודה? והחשוב מהכול, אם אכן חשוב היה להנהלה שכל הסטודנטים יצביעו, מדוע הוקצה קישור זום אחד עבור כל 900 מצביע, דבר שגרם לקריסת המערכת ביום הבחירות?”.  תא חד”ש באוניברסיטת חיפה דורש “לפרסם את התוצאות הבחירות בלי דחייה נוספת, לחשוף את פרוטוקולי הישיבות ודוחות וועדת הבחירות, ולפרסם איך התקבלו ההחלטות”. ועוד “יש להבטיח את מימוש זכות ההצבעה לכלל הסטודנטים שלא הצליחו להצביע.”

עוד על הבחירות באגודות הסטודנטים, בגיליון השבוע של “זו הדרך” (עמ’ 5): http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2020/12/G48_2020.pdf