restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הוחמר עונשו של מנהיג הוועד העממי נגד הגדר בבלעין

12 בינואר 2011

בית המשפט הצבאי לערעורים קיבל ביום שלישי, ה-11 בינוואר, את עמדת התביעה הצבאית, שדרשה להחמיר את העונש של שנת מאסר שנגזר על עבדאללה אבו-רחמה, מראשי הפעילים במאבק בכפר בילעין נגד הגדר. בית המשפט כבר הורה, לבקשת התביעה, להשאיר את אבו-רחמה במאסר מעבר לתאריך השחרור המיועד שלו, ב-18 בנובמבר 2010.

התביעה ביקשה מבית המשפט להחמיר את עונשו של אבו-רחמה לשנתיים מאסר, אולם בית המשפט קבע שהעונש הכולל יעמוד על 16 חודשי מאסר. אבו רחמה כלוא כבר 13 חודשים ויום והוא צפוי לרצות שלושה חודשי מאסר נוספים. עו”ד גבי לסקי, המייצגת את אבו-רחמה, גינתה את הצעד וקראה לשחררו מייד. גם הארגון הבינלאומי לזכויות אדם “אמנסטי” גינה את המשך המעצר: “אבו-רחמה הוא אסיר מצפון שכל מבוקשו הוא להפגין ולמחות ולממש זכויות הביטוי והמחאה. אנו דורשים את שחרורו המיידי וללא תנאים”.

לקריאת מכתב שפרסם עבדאללה אבו-רחמה ביום זכויות האדם