restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הועלמו פתקי חד"ש בבחירות להסתדרות המורים

13 באפריל 2011

מתלונות שהגיעו אל פעילי חד”ש בהסתדרות המורים עולה כי בקלפיות הבחירות להסתדרות המורים בגליל העליון ובת”א-יפו, הועלמו פתקי תנועת חד”ש. בבחירות, שהתקיימו בשעבור שעבר, התברר לפעילים במרכז כי היה מי שניצל את העובדה שההצבעה התקיימה בפתק אחד לוועידת המורים הארצית ולוועד הסניף, והעלימו מן הקלפיות את פתקי ההצבעה של חד”ש, שסימנה – רפ.

בימים האחרונים התקבלו תלונות נוספות לפיהן לא רק בת”א-יפו לא ניתן להצביע עבור רשימת חד”ש, אלא בכל גוש דן. נביל סמור, ראש רשימת חד”ש, הגיש בעקבות זאת לוועדת הבחירות המרכזית ערעור על תוצאות הבחירות בקלפיות בת”א-יפו. בערעורו הסתמך נביל סמור על תצהיריהן של המורות אסתר קלינסקי ושרה בכר, שהעידו כי בבוקר יום הבחירות לא היו פתקי רפ בקלפיות לא בבית המורה ולא בסמינר לוינסקי. השתיים ציינו, כי שמעון דהן, האחראי על הבחירות בסניף תל-אביב, הודה באוזניהן, כי שם בקלפיות רק את פתקי ההצבעה של ארבע הרשימות שהתמודדו בסניף תל-אביב, ולא את כל פתקי ההצבעה של הרשימות לוועידה. אך, כאמור, העלמת פתקי ההצבעה היא רחבה יותר והיא כוללת את כל ערי גוש דן והגליל העליון.