restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הממשלה תגרש 300 ילדים בימים הקרובים

27 בינואר 2011

שינוי מהותי במדיניות האכיפה של משטרת ההגירה כלפי ילדי העובדים הזרים: במהדורת “מבט” ביום רביעי, ה-26 בינואר, דווח כי מתוך 700 ילדים שהגישו בקשה להישאר בישראל, יגורשו כ-300 כבר בימים הקרובים. הילדים יגורשו יחד עם הוריהם.

על פי הדיווח, פקחי יחידת “עוז” עוברים ממדיניות פסיבית לאקטיבית וכל עובד זר לא חוקי שיימצא ברחוב יגורש, יחד עם ילדיו. מרשות ההגירה נמסר לערוץ הראשון, כי הסיבה לעיכוב בביצוע ההחלטה על הגירוש היא כי מדובר בתהליך מורכב ולכן רק כעת ייחל גירוש הילדים. במשטרת ההגירה ביקשו להדגיש כי לא מדובר במבצע, אולם כל עובד זר לא חוקי שיימצא ברחוב בימים הקרובים יגורש מיידית מהארץ.

בעקבות הפרסום על חידוש הצעדים לגירוש ילדי מהגרי העבודה נמסר מעמותת “ילדים ישראלים” הפעילה למניעת הגירוש, כי “400 ילדי מהגרי עבודה הם לא הבעיה וגירושם אינו הפיתרון. הזמן הגיע שמדינת ישראל תגבש מדיניות הגירה סדורה. הגיע השעה ששרי ממשלת ישראל ייקחו אחריות על המצב שיצרו במו ידיהם ושלא יבקשו שאת מחיר אי מדיניות ההגירה בישראל ישלמו ילדים שלא פשעו או חטאו מימיהם. הורי הילדים הגיעו לישראל בצורה חוקית ובהזמנתנו – מתי ממשלת ישראל תבין כי מהגרי העבודה הם אנשים בשר ודם ולא כלי עבודה? הממשלה מנסה לזרות חול בעיני הציבור – היא מציגה את גירוש הילדים כפיתרון לבעיית ההגירה, כשבפועל הדלת ממשיכה להסתובב והממשלה לא מפסיקה להביא עוד ועוד עובדים חדשים לישראל”.