restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הממשלה תחייב תלמידים במוסדות להשכלה גבוהה ללמוד “מורשת ציונית”

24 בפברואר 2010

הממשלה תחייב תלמידים במוסדות להשכלה גבוהה להתגייס ל”שיקום והעצמת תשתיות המורשת הלאומית” – כך נחשף ביום רביעי (ה-24 בפברואר) ב”מעריב”. על פי יוזמה חדשה של משרד החינוך, כל הסטודנטים הלומדים במוסדות הכפופים למועצה להשכלה גבוהה יחויבו להשתתף בשיעורים בנושא “מורשת העם והמפעל הציוני”, בלי קשר להשקפותיהם הפוליטיות, דתם או תחום הלימודים שבו בחרו. התוכנית יוצאת הדופן אושרה זה מכבר בממשלה, וכעת עומלים במשרד החינוך על פרטיה.

ח”כ מוחמד ברכה (חד”ש), חבר ועדת החינוך של הכנסת גינה בחריפות את היוזמה. “זה סוג של טוטאליטריות מחשבתית”, הדגיש. לדברי יו”ר חד”ש “ציונות זה אידיאולוגיה, ולהכניס אידיאולוגיה למערכת חינוך זה פסול. אם הממשלה תחליט מה יילמד זה יהיה פשיטת רגל, לא רק מוסרית, אלא גם אקדמית”.