restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הנהלת אונ’ בן-גוריון דחתה את מחאות המרצים ותמשיך בהליך המשמעתי נגד פעילת חד”ש

4 באוגוסט 2022

הנהלת אוניברסיטת בן-גוריון דוחה את מחאות המרצים במוסד להשכלה הגבוהה ותמשיך בהליך המשמעתי נגד פעילת חד”ש בקמפוס, וטן מאדי. כך עולה ממכתב ששיגרה המזכירה האקדמית, מירה גולומוב, ל-120 מרצים שדרשו לבטלו. לדבריה “זהו מעשה חסר תקדים המהווה לחץ בלתי הוגן” על האוניברסיטה. “הבירור המשמעתי יבוצע”, הוסיפה.

בעקבות התשובה המאכזבת של ההנהלה, אתמול (רביעי) התכנס פורום “קמפוס נגד הגזענות” של המרצים באוניברסיטה על מנת לתכנן צעדים נוספים בתמיכה עם מאדי ולהבטחת חופש הביטוי בקמפוס הדרומי.

יצוין שבעקבות המחאות הרבות, ההנהלה כבר החליטה לדחות למועד לא ידוע ההליך המשמעתי נגד הסטודנטית. האוניברסיטה זימנה את מאדי, חברת מזכירות תא חד”ש בקמפוס, לדין משמעתי שאמור היה להתקיים ביום שני האחרון. בכתב התביעה שנשלח לסטודנטית עולה כי הסיבה לכך היא הקראת ציטוט שמתוך שירו של המשורר הלאומי הפלסטיני מחמוד דרוויש בעצרת יום הנכבה באוניברסיטה במאי. לקראת ההליך 120 מרצים שלחו מכתב למזכירה האקדמית בקריאה לבטל תלונה שהוגשה על ידי הארגון הפשיסטי “אם תרצו” נגד סטודנטית על שימוש במילה “שהידים”.

במכתב אל גולומב כתבו המרצים כי השימוש בהנפת הדגלים פלסטינים בעצרת שאורגנה על ידי חד”ש בקמפוס “כראיה לתמיכה בטרור הוא אבסורדי”, זאת לאור ההיתר שנתנה האוניברסיטה להנפתם והנימוקים שנתן בדיעבד נשיא האוניברסיטה פרופ’ דניאל חיימוביץ’ להיתר זה. בנוגע למילה שהידים נכתב כי “כפי שיכולים להעיד חברי סגל מהאוניברסיטה העוסקים בתחומים רלוונטיים”, משמעותה בערבית היא “חללים” או “נופלים” ולא מחבלים מתאבדים. “מעבר לכך, הטקסט אותו הקריאה וטן מאדי מתייחס במפורש לחללי הנכבה”, הוסיפו.

“אנו מקווים שהאוניברסיטה שואפת להוות בית אקדמי עבור כלל הסטודנטים, חברי הסגל והעובדים”, כתבו המרצות והמרצים. “על כן, ראוי שהאוניברסיטה תתייחס לתרבויותיהם, זהויותיהם, ושפות האם שלהם לאור נקודות המבט שלהם עצמם – ולא דרך הפרספקטיבה של ארגונים שמערערים על עצם הלגיטימיות של נקודות מבט מגוונות”. בסיום המכתב הוסיפו כי אלו מביניהם שנכחו בעצרת יכולים להעיד כי מאדי מילאה אחר הסיכומים המוקדמים לקיומה, “גם אל מול הפרובוקציות של חלק ממשתתפי ההפגנה הסמוכה” של תא “אם תרצו”.

עוד בנושא