restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הסטודנטים תומכים בשביתת הסגל הזוטר באוניברסיטה העברית

22 בפברואר 2010

אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית תומכת במאבק של ארגון מו”ח (ארגון הסגל הזוטר) נגד הקיצוצים בתקני ההוראה של הסגל הזוטר. האגודה קוראת להנהלת האוניברסיטה לשבת עם ראשי הארגון ולהביא לסיום המשבר בצורה הוגנת ומהירה. יצוין שבשעות הצהריים התקיימה הפגנה של ארגון מו”ח בקמפוס הר הצופים, ברחבת המנהלה – בצמוד לפורום.

שביתת הסגל הזוטר מתקיימת על רקע קיצוצים נרחבים שבוצעו בתקנים של מתרגלים, מסטרנטים, עוזרי הוראה ומורים מן החוץ. בסמסטר א’ קוצצו עשרה אחוזים מכלל התקנים של החוקרים והמורים של האוניברסיטה העברית. עפרי רביב, יו”ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית מסר: ”אנו קוראים לסטודנטים להצטרף להפגנת המחאה של הסגל הזוטר למען עתיד ההשכלה הגבוהה בישראל. ראשי ארגון מו”ח מבטיחים לסטודנטים כי חברי הארגון יעשו כל שביכולתם להשלים לסטודנטים את החומר החסר בסיום השביתה. זהו מאבק של כולנו- הסטודנטים של היום הם הדוקטורנטים של מחר”.

בועז טופורובסקי, יו”ר התאחדות הסטודנטים הדגיש ש”התאחדות הסטודנטים תומכת במאבקו של הסגל הזוטר באונ’ העברית ומקווה שהפתרון הכולל וארוך הטווח יגיע במהרה ובמסגרתו ימצא מענה גם לבעיות של המתרגלים, המסטרנטים והמורים מן החוץ. לצערי, המצב באונ’ העברית מביא לירידה קשה ברמת הלימודים ובאיכות ההשכלה אותה רוכשים הסטודנטים”.

עוד על השביתה כאן.