restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

העוזרים הפלרמנטריים מחו בכנסת על תנאיהם

24 בפברואר 2011

לראשונה בתולדות הכנסת פתחו העוזרים הפלרמנטרים בצעדי מחאה בכנסת. ביום רביעי, ה-23 בפברואר, התאספו עשרות עוזרים מחוץ ללשכתו של יושב ראש הכנסת, ראובן ריבלין, והתכוונו למסור לידיו את הטלפונים הניידים שברשותם, מחאה על הוראתו של חשב הכנסת לפיה עליהם לשלם עשרות שקלים מדי חודש.

הנהלת הכנסת הזעיקה למקום את אנשי משמר הכנסת, ואלה יצרו חגורה סביב העוזרים ולאחר דין ודברים סילקו אותם מהמקום. העוזרים לא ויתרו ויצרו התקהלות נוספת באזור אולם המליאה, אולם אנשי המשמר פיזרו אותם שוב. העוזרים הודיעו כי לא יוותרו וכי בכוונתם לקיים שורה של מחאות נוספות.

אלון לי גרין, עוזרו של ח”כ דב חנין, ויו”ר ועד העוזרים רוני צוברי (שהוא עוזרו של ח”כ זאב אלקין מהליכוד) זומנו ללשכת קצין הכנסת שם נשללו מהם אישורי הכניסה למשכן וגם נמסר להם כי על פי הוראת יו”ר הכנסת, הם מורחקים מהמשכן עד להודעה חדשה. בתגובה אמר גרין כי “מדובר בצעד חמור ומרחיק לכת המהווה התקפה ברורה על קבוצת העובדים הגדולה בכנסת”. חברי כנסת התערבו לטובת העוזרים, ביניהם חנין, אלקין ועתניאל שנלר (קדימה) ויו”ר הכנסת חזר בו מכוונתו לשלול את אישורי הכניסה למשכן מראשי הוועד.

הסערה התעוררה לאחר שלעוזרים הפרלמנטריים נודע כי הכנסת דורשת מהם תשלום עבור שדרוג מכשיריהם לכאלה המאפשרים חיבור לאינטרנט. חשב הכנסת הורה כי בעקבות השדרוג החל מהחודש הבא הם ישלמו מכיסם עשרות שקלים מדי חודש במשך שלוש שנים, גם אם יעזבו את עבודתם במהלך התקופה. במכתב שהפיץ הוועד בקרב העוזרים נאמר כי “אין מדובר ברצון שלנו להשתדרג לטלפונים יותר יפים או יותר חכמים. מדובר בכך שאיננו מוכנים שיגלגלו עלינו את עלויות כלי העבודה העומדים לרשותנו”.