restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הרשות הפלסטינית: הרב עובדיה קורא לרצח עם

29 באוגוסט 2010

ברשות הפלסטינית גינו ביום ראשון (ה-29 בספטמבר) בחריפות את דבריו של מנהיג ש”ס רב עובדיה יוסף. הרב כינה את הפלסטינים “רשעים וצוררי ישראל”. עוד אמר הרב בדרשה: “שייתמו אויבנו משונאינו, אבו מאזן וכל הרשעים האלה, שייאבדו מן העולם, יכה בהם הקדוש ברוך הוא מכת דבר, בהם ובפלסטינים האלה רשעים צוררי ישראל” – כך דווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית “מעאן”.

דובר הרשות הפלסטינית ברמאללה, רסאן אל-ח’טיב, הגיב בחומרה לדברים, ואמר כי הדרשה אינה אלא הסתה קיצונית. הבכיר הפלסטיני קרא לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, וליו”ר ש”ס, שר הפנים אלי ישי לגנות באופן ברור וישיר את המסר של הדרשה.
“כדי להשיג שלום, יש לשים סוף להסתה ולתרבות השנאה שקיימת בישראל נגד העם הפלסטיני. אנו דורשים שממשלת ישראל תנקוט בצעדים משמעותיים כדי להביא את התופעות הללו אל קיצן”. הדובר הפלסטיני התריע מפני פגיעה במו”מ הישיר בעקבות הימצאותה של מפלגת ש”ס בקואליציה. הוא הסביר כי “על ישראל להבהיר שהיא אכן פרטנר אמיתי לשלום”.

אל-ח’טיב הסביר כי “הערות פוגעניות מסוג זה אינן חסרות חשיבות מבחינה פוליטית. זאת מפני שהן באות מפיו של מנהיג דתי, אשר משפיע באופן ישיר על עמדותיה של מפלגה שלמה המיוצגת בממשלת ישראל”. ח’טיב הסביר כי ברשות מצפים ממשלת ישראל להוקיע את הדברים מעצם היותם “בלתי מוסריים ולא ראויים”. הוא הוסיף כי “אם ההנהגה בישראל תבחר שלא לגנות את הדברים, ניאלץ להסיק שהיא אף מוחלת על סוג כזה של הסתה לשנאה”.