restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הרשימה המשתפת תתמוך בחוק המונע את הטלת תפקיד הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים

20 באוקטובר 2021

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), צייץ הבוקר (רביעי) בחשבונו האישי בטוויטר כי יתמוך בחוק המונע את הטלת תפקיד הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים. לדבריו “לשר הפנים איילת שקד המתנגדת לחוק יש רק אצבע אחת – לנו יש שש. גדעון סער, אפשר להעביר את החוק כבר בשבוע הבא”.

עם פרסום תזכיר החוק של שר המשפטים גדעון סער המונע את הטלת תפקיד הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים דווח כי שקד מתנגדת להעברת החוק זאת בניגוד לדעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. על פי הדיווח בחדשות 12 אמש כי המתנגדת היחידה בקואליציה נגד החוק שנועד להרחיק את בנימין נתניהו מראשות הממשלה לנצח היא שקד.

שר המשפטים פרסם אמש את תזכיר החוק המתקן לחוק-יסוד: הממשלה. לפי ההצעה, ח”כ שתלוי ועומד נגדו כתב אישום לא יהיה כשיר להרכיב את הממשלה אם הואשם בעבירה שהעונש הקבוע לה הוא למעלה משלוש שנות מאסר. עם זאת, יו”ר ועדת הבחירות המרכזית יוכל, להתיר את הטלת המנדט על אותו ח”כ במידה ויקבע כי בנסיבות העניין אין עם העבירה קלון.

לפי החוק החדש, ח”כ שיש נגדו כתב אישום בעבירה שעונשה למעלה מ-3 שנות מאסר, ויש עמה קלון – לא יוכל לקבל את מלאכת הרכבת הממשלה מנשיא המדינה, לא ייכלל בהצעה להבעת אמון בממשלה חדשה ולא יושבע כראש הממשלה החלופי. יציין כי תחולת החוק תהיה רק החל מהכנסת ה-25. פרטי התזכיר גובשו בעקבות סדרת דיונים שהתקיימו בשבועות האחרונים במשרד המשפטים. התזכיר הופץ הבוקר ל-21 יום להערות הציבור.