restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

זעם בימין הקיצוני: דגל אדום ודיוקן של צ’ה גווארה בסיעת חד”ש בכנסת

14 באוקטובר 2010

ד”ר ארנסטו צ’ה גווארה, מנהיג הגרילה האגדי וממנהיגי המהפכה הקובנית הצליח לעורר סערה בכנסת. ח”כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) פנה ביום רביעי, ה-13 באוקטובר, במכתב ליו”ר הכנסת ראובן ריבלין וביקש ממנו להורות לסיעת חד”ש להסיר דגל אדום עם דיוקנו של צ’ה גווארה שנתלתה על כותלי אולם הישיבות של הסיעה בכנסת ועליה מתנוססת הכתובת בספרדית “עד הניצחון, תמיד”.

לדברי ח”כ בן ארי: “גווארה היה אויב העולם החופשי. קומוניסט, אתאיסט, שהאידיאולוגיה שלו הובילה לאנרכיה. בנאום שנשא גווארה בעצרת האו”ם הוא תקף בחריפות את העולם החופשי”.

ח”כ דב חנין (חד”ש), שהתבקש אמש להגיב לדברים, הסתפק בתגובה: “אני לא מגיב על דברי נציגו של כהנא בכנסת”. יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, הוסיף: “האיש הזה לא צריך להכתיב אג’נדה בכנסת. אם הכרזה של צ’ה גווארה מרגיזה אותו, זה מצוין”.