restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש חושפת את התכנית הסביבתית: בנסיעה באוטובוס

1 בינואר 2013

2013-01-01 14.11.59s

 

חבר הכנסת דב חנין ופעילים מתנועת חד”ש החלו היום בקמפיין הסביבתי של המפלגה – בנסיעה באוטובוס מרחוב אלנבי ועד לתחנה המרכזית בתל-אביב. הקריאה לנוסעים הייתה: להצטרף למאבק לייעול התחבורה הציבורית בישראל, ולמניעת ההפרטה של משאבי הטבע.

ח”כ דב חנין:

“בחרתי לדבר עם העיתונאים באוטובוס, כמו שאני מדבר עם הרבה מאוד אזרחים באוטובוסים יום יום, כדי להמחיש שסביבה זה לא משהו שקורה במקום אחר. סביבה היא החיים שלנו. מגיע לנו שתהיה לנו תחבורה ציבורית נוחה, מהירה, ויעילה כמו במקומות אחרים. זה הכל עניין של סדר עדיפויות.

סדר עדיפויות הוא גם להפסיק לייבש את ים המלח לטובת הרווחים של האחים עופר, להגן על הים מפני סכנות קידוחי הנפט, למנוע את הפיכת שפלת יהודה למפעל פטרוכימי של פצלי שמן, ולהחזיר את חופי ישראל לציבור, כי אסור שחוף הים יהיה נדל”ן.”

לקריאת התוכנית הסביבתית המלאה שלנו:
http://hadash.org.il/pdf/sviva.pdf