restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש מציעה לסייע במערכה למען רדיו כל השלום

20 בנובמבר 2011

בהוראת המשטרה, חדל לשדר רדיו כל השלום באוויר ביום חמישי, ה-17 בנובמבר, וזאת למרות שהתחנה משדרת באופן חוקי כבר יותר מ-7 שנים ובידיעת משרד התקשורת. מהתחנה נמסר: “אנחנו פועלים באמצעים משפטיים כדי לחזור ולשדר באוויר. בינתיים ממשיכים לשדר בחי באינטרנט ומבקשים את עזרתכם – רדיו כל השלום, מהווה כיום הבמה היחידה לארגוני זכויות אדם, לפעילים חברתיים ולקידום השלום על פי פתרון שתי מדינות לשני עמים. בימים הקרובים נפתח את הקווים ואת השידור גם לכם – המאזינים והפעילים: אתם מוזמנים לעלות לשידור ולספר בשידור חי על הפעילויות שלכם, דעתכם ובכלל על כל מה שקורה בישראל ובסביבה לאחרונה. אם תרצו לעלות לשידור, להשתתף, לשתף, לתמוך ולספר – בשביל זה אנחנו כאן. זה מאבק על חופש הביטוי והמחשבה, על החירות ועל עתידנו כאן”.

חד”ש ומק”י הציעו לאנשי התחנה סיוע – כולל עריכת שורה של אירועים תחת הכותרת “כל השלום בעל פה” – כדי להנגיש את שידורי התחנה באמצעות מפגשים בתל-אביב, ירושלים, חיפה, נצרת, יפו, באר-שבע, טייבה ויישובים נוספים. כמו כן, נמסר כי פעילי חד”ש ומק”י יפעלו במערכה הציבורית נגד סתימת פיות הממשלתית.

ניתן עדיין להאזין לרדיו כל השלום באינטרנט – באמצעות אתר התחנה.