restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש קוראת לועדת חקירה לבדיקת קשרי ההון-שלטון וההפרטות

9 באוקטובר 2012

סיעת חד”ש בכנסת תגיש עם פתיחת מושב החורף הצעה להקמת ועדת חקירה לבדיקת קשרי ההון-שלטון בישראל ומדיניות ההפרטות. ח”כ דב חנין קרא בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו להתגייסות ציבורית: “נתניהו-אדלסון? זו לא השותפות היחידה. בישראל בעלי הון עומדים מאחורי פוליטיקאים ופוליטיקאים עומדים לפני בעלי הון. חשוב שנחקור את התמונה המלאה. חשוב שנחשוף כל קשר, את כל צורות הפעולה ואת השיטה שבה ההון השתלט לחלוטין על השלטון בישראל.

“בשבוע הבא, עם פתיחת כנס החורף של הכנסת, אני מתכוון להעלות להצבעה את הצעת סיעת חד”ש להקים ועדת חקירה לחקירת קשרי ההון והשלטון ומקומה של מדיניות ההפרטות בסיפור הזה. נצטרך הרבה תמיכה במהלך הזה. כשבצד השני יש כוחות חזקים כל כך – נצטרך התגייסות ציבורית רחבה מאוד שתגיד: מספיק ודי. בסופו של דבר, רק ביחד נוריד את ההון מהשלטון”.