restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה ביקר בעכו בעת השביתה של האוכלוסייה הערבית בעיר

2 במרץ 2010

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה ביקר ביום שלישי (ה-2 במרץ) בעכו להזדהות עם שביתת המחאה של האוכלוסייה הערבית בעקבות גל האלימות הפוקד את העיר. עשרות בתי עסק ומסחר בניהם עסקים בבעלות של יהודים נענו להחלטת פורום נציגי הציבור הערבי והשביתו היום את עסקיהם. מוסדות החינוך הערבי, הבנקים והרוב המוחלט של בתי המסחר לא פעלו, כבר משעות הבוקר.

סמטאות העיר העתיקה והשוק, שבדרך כל הומים מאדם, עמדו היום שוממים. את השממה והשקט הפרו קבוצות של מארגני השביתה, נציגי הפורום ובהם חבר מועצת העיר מטעם חד”ש העיר אחמד עודה, שהפיצו מנשרים לתושבים. “באתי להזדהות עם תושבי העתיקה”. אמר ח”כ ברכה, “אני מודאג מהאלימות הגואה בעיר ומפנה אצבע מאשימה למשטרה, לרשות העירונית ולדרג הבכיר במדינה שלא עושה מספיק למגר את הפשע מהעיר”, אמר. הוא הוסיף “זה קורה כי לנוער ולצעירים אין מוקדי בילוי לשעות הפנאי. זו הזנחה פושעת ממש. הגשתי הצעה לדיון בועדת הפנים של הכנסת נגד האלימות הגואה בעיר העתיקה. אמשיך לפעול מול כל הגורמים לא נמתין עד שעוד חפים מפשע יפגעו”.

ההחלטה על השביתה באה בעקבות רצף אירועי אלימות שאירעו לאחרונה בהם רצח לאור יום, ירי לעבר צעירים שישבו בבית קפה, וניסיון החיסול של תושב העיר במהלכו נפגע ילד בן 3.5 בדרכו לגן בשבוע שעבר.