restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה: החינוך הערבי סובל מאפליה מצטברת של עשרות שנים

14 באוגוסט 2012

“החינוך הערבי סובל מאפליה מצטברת של עשרות שנים” – כך אמר יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, ביום שני, ה-13 באוגוסט, בדיון שנערך בוועדת החינוך של הכנסת לקראת פתיחת שנת הלימודים השתתפות שר החינוך, גדעון סער. עוד אמר ח”כ ברכה: “הבעיות של החינוך הערבי הן נקודת התורפה של מערכת החינוך בישראל. הגיע הזמן שהשר יקבע תכנית מערכתית גם בהיבט הפדגוגי וגם בהיבט הפיזי. אם אנחנו נתקדם זו תהיה ברכה לכלל מערכת החינוך – יעודד את ההשתלבות של הצעירים הערבים במערכת החינוך ובמשק וישפר את המצב של מערכת החינוך הישראלית בעולם”. בנושא תכנית המנהיגות אמר ברכה: “לשר החינוך יש את מערכת השיקולים שלו והתפיסה האידיאולוגית שלו. היה צריך להטמיע ערכים אחרים במערכת החינוך הערבית, כפי שמצאתם לנכון להכניס את מורשת הרב קוק למערכת החינוך הממלכתית דתית. רצוי לחזק את הנרטיב גם בקרב החינוך הערבי ולהתייחס גם לערכים אוניברסאליים ולא רק לאומיים”.

בדיון התייחסו מורים לאזרחות לפיטוריו של אדר כהן, מפקח מרכז אזרחות במשרד החינוך. פדרו גולדפרב, רכז אזרחות והיסטוריה בבית ספר נופי צור, תושב קיבוץ ניר יצחק שבעוטף עזה וחבר הנהגת מק”י, הזהיר: “הגעתי לישראל ב-1981 מדיקטטורה צבאית שהיתה אז בארגנטינה. כבוגר דיקטטורה צבאית אני חייב לומר שיש סימנים טוטליטריים במערכת החינוך, שאנחנו חייבים להיזהר מהם”.