restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה למפגינים מול הכנסת: יש להחליף את הממשלה והמדיניות

16 באוגוסט 2011

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה וח”כ דב חנין יצאו ביום שלישי, ה-16 באוגוסט, ממשכן הכנסת על מנת להביע הזדהות עם המפגינים נגד המדיניות החברתית-כלכלית של הממשלה שעמדו בפתח המשכן. ח”כ ברכה אמר למאות המפגינים: “אנחנו חושבים שיש לחזק את תנועת המחאה ואנחנו נותנים יד למאבק שיכול לחבר את כל חלקי העם. צריך להחליף את הממשלה ולהחליף את המדיניות. צריך לבטל את התקציב הנוכחי שהוא תקציב של טייקונים”.

המפגינים שנכנסו לשטח משכן הכנסת ניסו להציב שלט “ב’ זה אוהל” בחצר המשכן. המשטרה נמנעה מלהתעמת איתם אך אנשי משמר הכנסת פינו אותם מהמקום. לטענת המפגינים עשו אנשי המשמר שימוש באלימות ורבה, ופעיל אחד הותקף. נמסר כי מפגין נוסף נעצר על ידי המשטרה. קודם להפגנה נערכה צעדת מחאה מגן הסוס, מקום המאהל המרכזי בבירה, בהשתתפות מאות פעילי אוהלים מתל-אביב ומבאר-שבע –ביניהם פעילי חד”ש רבים. בדרכם לכנסת, צעדו המפגינים בצירי תנועה מרכזיים ושיבשו את התנועה בהם. “צאו מהכנסת, המדינה קורסת”, קראו.

בדיון הפגרה המיוחד בנושא המחאה החברתית שהתנהל בתוך המשכן מתח ח”כ ברכה ביקורת על היעדרותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ, שבחרו לא לנכוח בדיון. “אני רואה בחומרה רבה את ההתייחסות לדיון הזה, הממשלה חיה בשלה – והעם בשלו. אם הממשלה נגד העם – העם נגד הממשלה”. ח”כ ברכה קרא לפרוץ את מסגרת התקציב, להעלות את הגירעון לסך של 4% ובהמשך גם ללכת לבחירות.