restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין במצעד הגאווה: להיאבק בגל השנאה

10 ביוני 2012

עשרות אלפים השתתפו ביום שישי, ה-8 ביוני, במצעד הגאווה של תל אביב-יפו, ובהם פעילות ופעילי פורום אדום-ורוד בחד”ש, אשר צעדו עם דגלים אדומים. בהפנינג שהתקיים בגן מאיר, לפני תחילת המצעד, העמידו הפעילות/ים דוכן ובו חילקו חומרי הסברה ומאות מדבקות של חד”ש, עליהם נכתב: “גאה לדרוש צדק חברתי”.

בעצרת בגן מאיר נאם ח”כ דב חנין, שאמר: “אנו חייבים לעמוד יחד מול הנחשול העכור של שנאת האחר – הערבים, השחורים, השמאלנים, הלהט״ב! חייבים להגן יחד על המרחב הדמוקרטי המותקף, כי אם לא נגן על הדמוקרטיה – לא תישאר דמוקרטיה להגן עלינו”. עוד הזכיר ח”כ חנין את הצעת החוק שיזם יחד עם ח”כ עפו אגבריה (חד”ש), שעברה בקריאה שנייה ושלישית, האוסרת אפלייה על רקע נטייה מינית בלשכות התעסוקה. חנין תיאר את המאבק למען קידום הצעת חוק נוספת, שגם אותה יזם יחד עם ח”כ אגבריה, לתיקון חוק זכויות התלמיד, כך שבחוק ייכלל איסור אפליה על רקע נטייה מינית או זהות מגדרית. הצעת החוק עברה בקריאה טרומית, אך נבלמה בוועדת השרים לענייני חקיקה, לאחר שהשרים של ש”ס הגישו נגדה ערר.

פעילי הפורום האדום-ורוד של חד”ש נערכים בימים אלו למצעד הגאווה בחיפה, שיתקיים ביום שישי, ה-22 ביוני, בשכונת הדר (לעמוד האירוע בפייסבוק). מהפעילות/ים נמסר: “להבדיל מהמצעד בתל-אביב, הנושא אופי של מסיבת רחוב, המצעד בחיפה הוא מצעד פוליטי, שבמרכזו התביעה לשוויון זכויות מלא. השנה נצעד לראשונה בשכונת הדר, ונסיים בעצרת מול רחבת העירייה, כדי לדרוש מעיריית חיפה תקצוב שוויוני לקהילה הגאה, התייחסות הולמת לצרכיה, ומתן מענה לבעיות מהן סובלים בני נוער להט”ב המצויים בסיכון. אחת הדרישות המרכזיות תהיה – הקמת מרכז קהילתי גאה בחיפה, במימון העירייה, בדומה למרכז הקיים בתל-אביב”.

לעמוד הפייסבוק של המצעד החיפאי: