restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין דורש לדעת עלויות ניסור בתי האולפנה – הממשלה מתחמקת

4 ביולי 2012

דיון בזק נערך ביום רביעי, ה-4 ביולי, בוועדת הכספים של הכנסת לבקשתו של ח”כ דב חנין, הדורש לחשוף את עלויות ופרטי ההסכם עם המתנחלים בעניין ניסור והדבקת בתי האולפנה. נציגי הממשלה נמנעו ממתן תגובה ויו”ר הועדה, ח”כ משה גפני דחה את הדיון למועד שטרם נמסר.

ח”כ חנין פתח את הדיון ואמר: “הממשלה בורחת מלתת לנו תשובות ומידע, מזלזלת בכנסת ובועדת הכספים. מחובתה לתת לנו תשובות מלאות. אני תומך בהענקת קורת גג לאנשים שהמדינה מפנה מביתם – אבל למה זה קורה רק שמדובר במתנחלים שמלכתחילה יושבים באופן לא חוקי על קרקעות פלסטיניות פרטיות, ואילו בבאר-שבע, בלוד, באל עראקיב – אנשים מפונים לרחוב, אפילו שיושבים על אדמתם, או נמצאו זכאים לדיור ציבורי?

“מדוע האולפנה היא סוגיה לאומית עליה מרשה לעצמה הממשלה להוציא עשרות מיליונים ואילו בעיית הדיור הציבורי איננה נחשבת לבעיה לאומית? אני תוהה האם בתי האולפנה הם כה יקרי ערך מבחינה ארכיטקטונית שמצדיקים מבצע מטורף ובזבזני שכזה? ניסור והדבקה של 108 חלקים של כל מבנה? אנו דורשים לדעת כמה תעלה לנו האופרציה המטורפת הזו של הניסור וההדבקה – כשהדברים נעשים מאחורי מסך של עירפול זה פתח לשחיתות ולהליכים לא ראויים.

“הפתרון לבעיית האולפנה מתנהל באותה שיטה לא ראויה שיצרה את הבעיה מלכתחילה – הליכים בלתי ראויים המתנהלים רחוק מהעין הציבורית”.