restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: חוק החרם מנפץ את עקרונות היסוד של חירות הביטוי והמחאה בישראל

11 ביולי 2011

בכנסת נערכה ביום שני, ה-11 ביולי, מסיבת עיתונאים מיוחדת של סיעות האופוזיציה לקראת העלאת הצעת חוק איסור החרם על ההתנחלויות להצבעה בקריאה שנייה ושלישית. ח”כ דב חנין אמר במסיבת העיתונאים: “חוק החרם – הוא חוק הגנת ההתנחלויות – מהווה חצייה בוטה של קו אדום, הופך את ההתנחלויות לקדושות ומעניש בקנס גבוה כל מי שינסה לערער על הקדושה הזו. בדמוקרטיה, הזכות להחרים מוצרי התנחלויות שווה לזכות להחרים קוטג’ יקר או בשר לא כשר.

“הימין הקיצוני מתעקש בכל פעם מחדש לשבור שיא בחקיקה אנטי דמוקרטית. הצעת החוק הזו דוחקת את ישראל החוצה מהמעגל הדמוקרטי ומנפצת ברגל גסה את עקרונות היסוד של חירות הביטוי והמחאה בישראל.

“החרמת ההתנחלויות היא נורמה מקובלת בעולם. עכשיו מציע הימין הקיצוני לגרוף את ישראל כולה למקום המבודד והמוקצה הזה. זוהי תרומה דרמטית נוספת לדה לגיטימציה של ישראל בקרב שוחרי החופש והדמוקרטיה בעולם”.