restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: מתחייסים למפגיני השלום כאל טרוריסטים

16 באפריל 2012

ח”כ דב חנין גינה ביום שני, ה-16 באפריל, את יחס כוחות הביטחון למפגינים נגד הכיבוש, ישראלים, פלסטינים וזרים. ח”כ חנין התראיין לחדשות 2 באינטרנט בהקשר למכות שספג מפגין זר מקצין צה”ל בשטחים ולגירושם של עשרות פעילים זרים שהגיעו אתמול לנתב”ג ואמר: “מה שמטריד אותי זאת תופעה הרבה יותר רחבה, שמהסרטון נראה שאנחנו רואים עוד דוגמה שלה. יש כאן בעיה מערכתית ומי שמשתתף בהפגנות מחאה פוליטיות בארץ מכיר אותה.

“בשנים האחרונות אני רואה תהליך מאוד מדאיג ומסוכן בו מתחילים להתייחס למפגינים פוליטים כאל סוג של טרוריסטים. אני לא יודע בדיוק איך התגלגלה התקרית הקשה בסרטון, אבל כאשר מנחיתים קת של רובה על מפגין, כנראה שמתייחסים אליו כאל טרוריסט. אני אומר בצער ובדאגה, יותר ויותר אלימות ננקטת כלפי מפגינים לא אלימים כלפי הפגנות בשטחים, וזה קורה גם בהפגנות מחאה בתוך ישראל. לא מבינים שישנה זכות בסיסית להפגנה ומחאה פוליטית ועל הזכות הזאת צריך להגן ולשמור”.

ח”כ לשעבר אורי אבנרי, מייסדי “גוש שלום”, התייחס אף הוא לגירוש הפעילים הזרים ואמר: “בשיא של דמגוגיה, בנימין נתניהו קורא לפעילי השלום וזכויות האדם לנסוע מכאן לסוריה ולאיראן, ודברי ההבל שלו מקבלים הד אדיר בשופרות השלטון הרשמיים והבלתי רשמיים. ראש הממשלה לא שם לב שבעצם ההשוואה הזאת הוא עצמו מכניס את מדינת ישראל למסגרת אחת עם משטרי דיכוי מתועבים ותורם תרומה משמעותית לדה-לגיטימציה של מדינת ישראל.

“אתמול נפתח דף שחור ומביש בתולדותיה של מדינת ישראל. ההצגה הכוחנית האדירה שנערכה היום בנתב”ג, הצפת השדה במאות שוטרים, המצוד השיטתי אחר כל נוסע המעז להודות כי פניו לבית לחם, כאילו היה זה הפשע הנורא ביותר, ההתנפלות ההיסטרית על קומץ אנשי שלום ישראלים שהעזו להביעה דעה נגדית, הלחצים חובקי העולם לאיים על חברות תעופה כדי שיבטלו טיסות למאות נוסעים. אם רצתה הממשלה להציג בפני העולם את דמותה של ישראל המכוערת, המדכאת, הכוחנית, הלאומנית, שאינה סובלת כל ביקורת , הרי הייתה זאת הצלחה מסחררת. אבל אם רצו לאשש את הטענה כי ישראל היא ‘הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון’, הרי המסר שהעבירה הממשלה בהתנהגותה היה ההיפך הגמור. ה’ניצחון’ שנחלה הממשלה על הפעילים הבינלאומיים הוא ניצחון פירוס מובהק”.