restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: שופכים כספים ללא גבולות בהתנחלויות, על חשבון החברה הישראלית

6 ביוני 2012

ח”כ דב חנין תקף ביום רביעי, ה-6 ביוני, את עמדת ראש הממשלה בנושא הבתים בגבעת האולפנה: “מול ‘חוק ההסדרה’ עוקף הבג”צ, מציע נתניהו ‘הסדרה’ משלו – עוקפת מציאות ומשפט בינלאומי. רעיון ניסור הבתים והדבקתם מחדש, כדי לרצות את המתנחלים, הוא דוגמא של זלזול בתקציב הציבורי וביטוי קיצוני של מדיניות השופכת כספים ללא גבולות בהתנחלויות על חשבון ההשקעות הדרושות בחברה הישראלית.

“ההצעה להקים את הבתים בשטח ש’הופקע למטרות צבאיות בלבד’ הוא הפרה קיצונית נוספת של המשפט הבינלאומי. מי שחושב שדחיית ‘חוק ההסדרה’ מספיקה כדי להתחמק מבתי דין בינלאומיים, יגלה בעתיד הקרוב את טעותו.

“ההחלטה להקים 10 בתים חדשים על כל אחד שיפורק ויוקם מחדש היא עונש קשה לשני העמים בדרך לשלום של שתי מדינות על בסיס הקו הירוק”.

מוקדם יותר השבוע הגישו ח”כ חנין וסיעת חד”ש הצעת חוק הדורשת את השבת כל סמכויות התכנון בגדה המערבית לפלסטינים.