restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ כסיף בעקבות ‘נאום ההשהיה’ של נתניהו: המחאה תתגבר עד שתבוטל כל החקיקה הפשיסטית

28 במרץ 2023

“הרודן הגזען רוצה להתיש ולסמא את עיני הציבור כי הוא מ-פ-ח-ד! כי הוא יודע כמה אנחנו חזקים ומסוגלים לחסום את דרכו הנפשעת ואת כנופיית החוליגנים שלו. המחאות לא יפסקו עד שתבוטל כל החקיקה הפשיסטית. אם לא יהיה שוויון – נפיל את השלטון!”, כך הגיב הבוקר (שלישי) ח”כ עופר כסיף (חד”ש-תע”ל) בעקבות “נאום ההשהיה” של ראש הממשלה בנימין נתניהו ששודר אמש בתחנות הטלוויזיה.

על כך הוסיף בצהריים יו”ר חד”ש-תע”ל, ח”כ איימן עודה בנאום במליאת הכנסת: “המיליציה של בן גביר היא עוד איום מוחשי על המרחב הדמוקרטי, אי אפשר להסכים להידברות על מערכת המשפט בזמן שמתירים את דמם של הערבים, של המפגינים, של העובדים השובתים. לתת נשק ואת חסות החוק למתנחלים ולמתפרעי לה פמיליה זה צעד מסוכן בדרך של נתניהו והבן גבירים לפשיזם. חייבים לעצור את זה!”.

יצוין שזו גם דעתם של מארגני המחאות ההמוניות נגד ההפיכה המשטרית, שהמשיכו במחאות גם לאחר שידור הנאום. כמו כן הודיעו המארגנים כי בשבת יתקיימו כ-150 הפגנות ברחבי הארץ ובמרכזן ההפגנה בקפלן בתל אביב. מטה המאבק של עובדי ההייטק גם מסר כי “נאום ההסתה של נתניהו  כבר הוביל הערב לתקיפת מפגינים בירושלים. זו אינה עצירה. זהו ניסיון הרדמה כושל, בדרך לדיקטטורה על מלא. אנחנו לא נעצור, ולא נפסיק את המחאה עד שהחקיקה לא תיגנז, ותחל הידברות כנה ופתוחה, ללא אולטימטום, לכינון חוקה לישראל. המחאה ממשיכה.”

כמו כן, מטה המחאה החליט על הקמת משמרות מחאה לכל אורך שעות היממה סמוך לבתי השרים וחברי קואליציה נוספים, בהם אושר שקלים, אליהו רביבו, אתי עטייה, קטי שטרית, משה סלומון, חנוך מלביצקי, גילה גמליאל ואופיר אקוניס. “בנוסף צפויות הפתעות ומפגשים בלתי צפויים עם חברי קואליציה, על בסיס מידע מודיעיני, אשר ישתקו וישבשו את שגרת וסדר יומם”, הודיעו במטה המחאה. “ראש הממשלה ושר הכלכלה ניר ברקת בוחרים להתעלם מאזהרות מערכת הביטחון והכלכלנים. הם יביאו חקיקה שבהכרח תפרק את הצבא והכלכלה הישראלית. הם מוכיחים שלא אכפת להם ממדינת ישראל, מהביטחון והכלכלה”.

במטה המאבק מתכוונים להמשיך בפעולות מחאה מול בתיהם של שרים וחברי כנסת מהקואליציה ובמקומות שבהם הם ישהו. היום תהיה עליית מדרגה במחאה. “נקיים יום שיתוק נרחב ברחבי המדינה, שיהווה עליית מדרגה מימי ההתנגדות הקודמים”, הודיעו במטה המחאה. מה צפוי? תהלוכות, ניסיונות לחסום צירי תנועה וצמתים שיגרמו לשיבושים קשים ולעומסי תנועה כבדים וייתכנו גם עימותים בין מפגינים לשוטרים ונהגים שייתקעו בפקקים, ופעילי ימין התומכים ברפורמה המשפטית.

“מול הניסון להפוך את ישראל לדיקטטורה יתייצבו מיליונים ברחובות ויגנו על מדינת ישראל ועל מגילת העצמאות. חובה על כל אזרח ואזרחים שרוצים לחיות בדמוקרטיה לצאת לרחובות, להתנגד בכל מחיר לדיקטטורה ולשתק את המדינה. אנו לא מפחדים מדרך ארוכה, עם ישראל ינצח, הדמוקרטיה תנצח”.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/120009