restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ לשעבר דב חנין מחד”ש יעמוד בראש פורום האקלים הישראלי שהקים הנשיא הרצוג

20 באוקטובר 2021

נשיא המדינה יצחק הרצוג הודיע היום (רביעי) על היוזמה להקמת “פורום האקלים הישראלי”. זאת, לקראת ועידת האקלים בגלזגו, סקוטלנד, שתיפתח בתחילת נובמבר. הרצוג החליט למנות את חבר הכנסת לשעבר, דב חנין (חד”ש), מראשי המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י) ליו”ר הפורום שפעילותו תעשה עם ארגון “חיים וסביבה” ארגון הגג של הארגונים הפועלים בתחום זה.

ח”כ לשעבר דב חנין, שיעמוד בראש הפורום, אמר כי “אנחנו – בעולם וגם בישראל – במירוץ נגד הזמן להתמודד עם משבר האקלים המסכן את החיים של כולנו. הנשיא עושה כאן את מה שהוא יכול מכוח התפקיד שלו: לכנס את כל הגורמים לפורום של דיון אמיתי ורציני באתגרים ובפתרונות”. חנין קרא לכל מקבלי ההחלטות “ללמוד מהדוגמא הזו, לשאול את עצמם מה הם יכולים לעשות ולהפעיל את סמכויותיהם בכדי לקדם את שינוי הכיוון הדחוף הדרוש לנו עכשיו”.

ד״ר חנין (63) מראשוני העוסקים במשבר האקלים בזירה הציבורית בישראל, קידם בכנסת ובמאבקים ציבוריים נושאים סביבתיים וחברתיים והעביר בכנסת חוקים רבים העוסקים בהם. בין היתר, הוא הוביל ועדות בכנסת בענייני סביבה ובריאות, תחבורה ציבורית, הזיהום במפרץ חיפה וכן את השדולה הסביבתית-חברתית. בשנה האחרונה הוביל חנין את יוזמת “שינוי כיוון” להתמודדות עם המשבר שגובשה באוניברסיטת תל אביב, בה הוא מלמד היום.

חנין מסר: “נשיא המדינה מוביל מהלך חשוב לגייס את החברה שלנו כולה לשנות כיוון ולהתגייס להתמודדות עם משבר האקלים המאיים על העתיד שלנו. זה אתגר עצום שאסור לברוח ממנו. מצב חירום מחייב צעדי חירום. ישראל יכולה וחייבת להיות חלק מהפתרון. אני קורא לכל מנהיגי הציבור להצטרף למהלך”.

“הקמת הפורום תסמן את מחויבותה של מדינת ישראל לעמוד בקדמת הדיון בעולם בסוגיית משבר האקלים, תעלה את המודעות לסוגיית המשבר וחומרתו בקרב המנהיגות הישראלית על כל גווניה”, נכתב בהודעה מטעם בית הנשיא. בפורום יהיו נציגים מענפים שונים: ממשלה, כנסת, אקדמיה, שלטון מקומי והמגזר העסקי והתעשייתי. הפורום יפעל בחסות בית הנשיא ויתכנס מספר פעמים בשנה”.