restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה: מאז ההפיכה המשטרית פחתו ההשקעות בהייטק והמגמה התחזקה בצל המלחמה

19 במרץ 2024

“מאז ההפיכה המשטרית נרשמה הפחתה משמעותית של השקעות בהייטק מצד חברות שונות בעולם, וזו מגמה שהמשיכה והתחזקה בצל המלחמה”, כך אמר יו”ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), בעת סיור ביום ראשון בעמותת חאסוב המקדמת יזמות וטכנולוגיה בערערה שבוואדי ערה.

עמותת חאסוב היא ארגון ללא מטרות רווח, שפועל לקידום הטכנולוגיה ותעסוקת ההיי-טק בחברה הערבית בכמה מישורים: בניית תשתיות שמעודדות יזמות בערים הערביות, טיפוח קהילת יזמות וחדשנות בקמפוסים. לדברי ח”כ עודה, הירידה בהשקעות “משפיעה רבות גם על החברה הערבית, על תעשיית ההיי-טק שכבר יש בה ועל העובדים הערבים בהיי-טק הישראלי. למרות ובעצם גם בגלל הקיצוצים הגורפים בתקציבי החברה הערבית, אני קורא למשרדי הממשלה להמשיך וליצור שיתופי פעולה עם יזמי ההיי-טק מהחברה הערבית, ולתמוך בהם”.

לסיכום הוא ציין “המוטו של עמותת חאסוב – עוברים מחברה ערבית צרכנית לחברה ערבית יצרנית – מעיד על חשיבה מעשית ויוזמת. אני מברך על החשיבה הזו ומפציר בנציגי המשרדים הממשלתיים ליצור את הקשרים הדרושים בשביל לקדם את ההיי-טק הערבי. קידום ההיי-טק הערבי יקפיץ את החברה האזרחית במדינת ישראל כולה”.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/126829