restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה קרא להיעזר ברשימה המשותפת כדי להעביר את חוק השוויון

16 במאי 2022

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), קרא הבוקר (שני) לקואליציה להיעזר ברשימה המשותפת כדי להעביר את חוק השוויון למרות התנגדותה של שרת הפנים איילת שקד. “לא שכחנו שרק לפני חודשיים שקד וחבריה העבירו את חוק הפרדת המשפחות הגזעני בהישענות על האופוזיציה, למרות התנגדות מרצ, אמר.

שקד התייחסה לסערה בממשלה סביב חוק השוויון: “אני ‏מציעה לחברי הקואליציה להפסיק להשתעשע במחשבה לבצע שינויים שאינם מסוכמים בחוקי היסוד. זה לא יקרה, בדיוק כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני. אם נדרש, ימינה תעשה שימוש בזכות הוטו. מוטב להתמקד באתגרים הכלכליים והביטחוניים שלפנינו”. שר האוצר, אביגדור ליברמן ,הגיב לדברי השרה שקד ואמר: “גם כשהחוק הזה הובא להצבעה ב-2018, היינו חלק מהקואליציה ואמרנו שדעתנו לא נוחה. למרות המשמעת הקואליציונית נתתי חופש הצבעה. אנחנו אמרנו בצורה גלויה, גם היום אנחנו מצביעים על חוקים שאנחנו לא שלמים איתם, אבל אלה חיי קואליציה. כשעושים טעויות זה לא נורא לתקן אותן”.

אולם יו”ר הקואליציה הזמני, ח”כ בועז טופורובסקי (יו”ר סיעת יש עתיד) הבהיר כי “בלי הסכמה של כל חברי הקואליציה לא יהיו שינויים בחוק יסוד, כפי שרשום בהסכם הקואליציוני. אם אפשר לתקן את חוק הלאום נעשה את זה, אבל אם לא תהיה הסכמה לא נעשה”.