restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עופר כסיף יתארח באסיפה השנתית של אקדמיה לשוויון שתתקיים בתל-אביב

25 ביולי 2021

ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) יתארח באסיפה השנתית של אקדמיה לשוויון שתתקיים ביום חמישי הקרוב, 22.7, בשעה 15:30 במשרדי קרן רוזה לוקסמבורג, שדרות רוטשילד 11, תל אביב. אקדמיה לשוויון היא ארגון מרצים יהודים ערבים מן השמאל  שלו כ-700 חברים פעילים ותומכים בישראל ובמוסדות אקדמיים ברחבי העולם.

הארגון מחויב “לעקרונות של שוויון, הכלה ודמוקרטיזציה ולהגנה על ערכים של השכלה ציבורית ונגישה לכל. אקדמיה לשוויון מתנגדת למלחמה, לשלטון כפוי ולכיבוש צבאי בכלל, ובשטחים הפלסטיניים הכבושים בפרט”. ועוד: “אנו עומדים בסולידריות עם מאבקם של אקדמאים פלסטינים על חירותם האקדמית ומחויבים לעורר מודעות ולבקר את מעורבותה של האקדמיה הישראלית בכיבוש. א״ש מבקרת את התרבות האקדמית השלטת ואת המדיניות הניאו-ליברלית באקדמיה ומבקשת לייצר בריתות רחבות על מנת לקדם דמוקרטיזציה ואחריות ציבורית ולחסל את האפליה על כל צורותיה, באקדמיה ובחברה הישראלית בכלל”.

נמסר שהשנה האחרונה היתה גם שנה של פעילות ענפה וצמיחה באקדמיה לשוויון. כאמור את האסיפה תפתח בשיחה על האינטלקטואל הציבורי והתנאים לפעולה פוליטית משותפת עם ד״ר אריז׳ סבאע׳-ח׳ורי וח״כ כסיף. עוד באסיפה: “אתיקה של אכפתיות” עם מאיר עמור, דין ליטל, דניאל מישורי ואורלי בנימין; דיונים בקבוצות פעילות ובחירת ההנהגה הדשה.

על אקדמיה לשוויון:

https://www.facebook.com/academiaforequality

האסיפה בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/209828624480210